Пропустити навігацію

Про стан виконавської дисципліни в Головному управлінні Пенсійного фонду України в Чернівецькій області

КОЛЕГІЯ

ПРИ  НАЧАЛЬНИКУ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ

ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ УКРАЇНИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

 

РІШЕННЯ

 

м. Чернівці

19 листопада 2019 року                                                                                      № 9-2

 

 

Про стан виконавської дисципліни в

Головному управлінні Пенсійного фонду

України в Чернівецькій області

 

        Заслухавши доповідь начальника управління адміністративного забезпечення Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області Юрійчука В.О. «Про стан виконавської дисципліни в Головному управлінні Пенсійного фонду України в Чернівецькій області», колегія відмічає, що протягом 10 місяців 2019 року вживались заходи, спрямовані на зміцнення виконавської дисципліни, що забезпечило її стан на рівні вимог чинних державних стандартів з діловодства.

       За 10 місяців 2019 року працівниками діловодної служби Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області опрацьовано 128019 документів, включаючи пенсійну документацію, що на 1142 документи менше ніж за аналогічний період 2018 року (129161). До Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області надійшло 59482 документи, включаючи пенсійну документацію (37467), що 94,2% від кількості вхідної кореспонденції за 10 місяців 2018 року (63180).

          Розгляд та опрацювання документів вхідної та вихідної кореспонденції здійснюється відповідно до вимог наказу Головного управління від 16.09.2019 №292 «Про визначення  та делегування повноважень».

        Протягом 10 місяців 2019 року створено 68060 вихідних документів, включаючи пенсійну документацію (37466), що на 3044 документи  більше в порівнянні з 10 місяців 2018 року (65016), з них: 1984 документів направлено до Пенсійного фонду України, 181 документ до обласної державної адміністрації, 28429 документів до різних організацій.

 

        Стан виконавської дисципліни знаходиться на постійному контролі керівництва Головного управління та керівників структурних підрозділів Головного управління.

         Відповідно до постанови правління Пенсійного фонду України від 14.10.2010 №23-4 “Про стан виконавської дисципліни в органах Пенсійного фонду України” та  плану роботи Головного управління на 2019 рік питання виконавської дисципліни щоквартально розглядається на засіданнях колегії при начальнику Головного управління.

        Заходи, що спрямовані на своєчасне виконання завдань, поставлених перед Головним управлінням Пенсійного фонду України в Чернівецькій області відповідно до законів України, постанов Кабінету Міністрів України, документів Пенсійного фонду України, запровадження нових форм і методів роботи з контрольними документами, постійне надання методичної допомоги структурним підрозділам Головного управління, щоденний моніторинг відстеження стану опрацювання контрольних документів на всіх етапах підготовки відповіді забезпечують в Головному управлінні належний рівень виконавської дисципліни.

        Аналіз виконання рішень колегії, наказів Головного управління за 10 місяців 2019 року свідчить, що посадовими особами Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області вчасно виконуються поставлені завдання.

 

 

       ВИРІШИЛИ:

  1. Інформацію начальника управління адміністративного забезпечення Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області Юрійчука В.О. «Про стан виконавської дисципліни в Головному управлінні Пенсійного фонду України в Чернівецькій області» взяти до відома.
  2. Начальникам відділів обслуговування громадян (сервісних центрів) управління обслуговування громадян Головного управління:

        2.1. Забезпечувати передачу документів вхідної кореспонденції та власних управлінських рішень  відповідно до вимог Регламенту Головного управління.

        2.2. Щотижнево здійснювати контроль за реєстрацією документів вхідної  кореспонденції та власних управлінських рішень в програмному забезпеченні АТЛАС-ДОК АСЕДО з метою повного та якісного опрацювання документів в електронному вигляді та формування журналів реєстрації документів.

        2.3. Здійснювати контроль за своєчасним наданням інформацій до структурних підрозділів Головного управління на виконання поставлених завдань.

  1. Керівникам структурних підрозділів Головного управління щомісячно проводити інвентаризацію інформацій, які надсилаються сервісними центрами до структурних підрозділів Головного управління на предмет зменшення  їх повторення та дублювання.
  2. Керівникам структурних підрозділів Головного управління та начальникам відділів обслуговування громадян (сервісних центрів) управління обслуговування громадян Головного управління забезпечити належний рівень та контроль опрацювання і складання службових документів відповідно до вимог наказу Головного управління від 16.09.2019 №292 «Про визначення та делегування повноважень».
  3. Начальнику управління адміністративного забезпечення (Юрійчуку В.О.) запровадити та надавати керівнику Головного управління щотижневий моніторинг виконання доручень начальника Головного управління.
  4. 6. Контроль за виконанням рішення покласти на першого заступника
    начальника Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій
    області Ольгу Кривулю.

 

 

Голова колегії                                                                                                                                                                                                    Михайло РОМАНІВ

Секретар колегії                                                                                                                                                                                        Олександр ШЕСТАКОВ

 

background Layer 1