Пропустити навігацію

Про роботу сервісного центру в місті Чернівці за новою адресою

У понеділок, 04.11.2019, об 11.00 год., у приміщенні Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області (вул. Оренбурзька, 7-А), відбувся брифінг на тему: «Про роботу сервісного центру в місті Чернівці за новою адресою». Спікером заходу була начальник управління обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області Людмила ТРОЦЮК.

4 листопада 2019 року запрацював оновлений Сервісний центр Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області за новою адресою. Відтепер вирішення питань пенсійного забезпечення здійснюється в центрі Чернівців на площі Центральній, 3 з 8 години ранку до 18.00 без перерв з понеділка по п’ятницю.

Працівники Пенсійного фонду облаштували нове приміщення в історичній будівлі з максимальним комфортом для відвідувачів та наповнили його корисною інформацією. Оформлені у єдиній корпоративній колірній гамі приміщення, дотримання працівниками дрес-коду, близьке спілкування без жодних бар’єрів, прагнення обслужити відвідувачів на високому рівні, доброзичливе ставлення формують атмосферу спокійного ділового спілкування і позитивних емоцій.

Зайшовши до просторої зали, відвідувач отримує через спеціальний термінал талон до фахівця та за час нетривалого очікування має змогу ознайомитись з важливими аспектами пенсійного забезпечення, перевагами й переліком електронних послуг пенсійної служби, дізнатись про порядок реєстрації на вебпорталі з інформаційних плакатів та відеоматеріалів, які демонструються на моніторі у постійному режимі. Переглянути важливу інформацію з пенсійного забезпечення відвідувачі можуть з відкритого довідника та взяти з собою буклети на пенсійну тематику. Для осіб з вадами зору в залі розміщені стенди, тексти на яких подані шрифтом Брайля. Спеціально облаштоване робоче місце з доступом в мережу Інтернет забезпечує оперативний доступ до Особистого кабінету вебпорталу для отримання чи уточнення певних даних, здійснення реєстрації тощо. Зручно розташовані столики фахівців без будь-яких бар’єрів дозволяють відвідувачу близько спілкуватися зі спеціалістом пенсійної служби, що сприяє психологічному комфорту й позитивному налаштуванню. 

Працівники Головного управління докладають зусиль, щоб відвідувачі відчули якість обслуговування європейського рівня та переконались, що пенсійна служба близька до людей і працює саме для них. 

background Layer 1