Пропустити навігацію

Пенсійна служба області підвищує якість обслуговування громадян

PFU 1 - Пенсійна служба області підвищує якість обслуговування громадянНа виконання завдання Стратегії модернізації та розвитку Пенсійного фонду України на період до 2020 року Головне управління впроваджує єдині стандарти і сучасні технології обслуговування громадян, в тому числі із надання послуг на рівні територіальних громад. Станом на 1 липня нинішнього року на віддалених робочих місцях, створених в 21 із 28 існуючих об’єднаних територіальних громад, спеціалісти відділів обслуговування громадян області надали  послуги 1149 краянам. Наразі також відбувається підготовка до впровадження програмного забезпечення «Мобільне робоче місце».

Поза межами об’єднаних територіальних громад налагоджено обслуговування громадян на віддалених робочих місцях в Іванівецькій сільській раді Кельменецького району, в Чернівецькому міському центрі зайнятості, відділенні „Ощадного банку” та ЦНАПі в Садгірському районі м. Чернівці, двох філіях Чернівецької міської бібліотеки. Налагоджено співпрацю з Чернівецькою  обласною організацією Українського товариства глухих щодо обслуговування громадян в сервісних центрах за участю осіб, які володіють мовою жестів (за потреби), та у червні поточного року на базі цієї організації створене віддалене робоче місце працівника Фонду.

Консультативні пункти, де здійснюється прийом громадян, діють у Герцаївській та Заставнівській ОТГ. Фахівці пенсійної служби Вижницького сервісного центру проводять прийоми громадян в Берегометській сільській раді; Новодністровського – в селах Ожеве, Білоусівка, Ломачинці; Хотинського – в Шировецькій сільській раді.

Впроваджено технології індивідуально-масового електронного інформування громадян з питань пенсійного забезпечення через засоби мобільного зв’язку, електронну пошту. У І півріччі цього року направлено 2809 SMS-повідомлень про призначення пенсії, 6094 SMS-повідомлень про можливість отримання пенсійних посвідчень, 2129 осіб – про закінчення строку інвалідності та необхідність вчасного звернення до органів медико-соціальної експертизи для проходження чергового переогляду у МСЕК.

Налагоджена робота з майбутніми пенсіонерами. Упродовж шести місяців нинішнього року відділи обслуговування громадян сформували 1567 макетів пенсійних справ.  Завчасно за призначенням пенсій за віком звернулося 55,75 % загальної кількості осіб передпенсійного віку; 34,18% пенсій за віком призначено з використанням макетів пенсійних справ, сформованих в рамках роботи з майбутніми пенсіонерами.

Триває активна робота фахівців пенсійної служби з популяризації дистанційних послуг та поступового розширення мережі їх доступу. Виходячи із наявного Інтернет-покриття, в області налагоджено плідну співпрацю із сільськими радами, навчальними закладами, бібліотечними та іншими установами щодо надання можливості громадянам користуватись відео-зв’язком. Широко популяризується надання послуг через Веб-портал. В приміщеннях сервісних центрів Головного управління для відвідувачів встановлено окрему робочу станцію для отримання доступу до Веб-порталу Пенсійного фонду України та створено умови для реєстрації та користування можливостями, що надає зазначений ресурс.

background Layer 1