Пропустити навігацію

Звіт про роботу із зверненнями громадян за 2019 р.

Діяльність Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області протягом 2019 року була спрямована на забезпечення виконання законів України, сприяння втіленню їх у життя, зміцнення їх авторитету, охорону прав, свобод і законних інтересів громадян.

Робота по забезпеченню реалізації конституційних прав громадян на письмове звернення та особистий прийом, а також неухильне виконання Закону України «Про звернення громадян» в Головному управлінні Пенсійного фонду області надалі залишається пріоритетним напрямком.

Протягом 2019 року до Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області надійшло 4508 звернень, що менше на 307 звернень у порівнянні з 2018 роком (4815). Питома вага звернень, які надійшли з вищих органів влади до Фонду області, становить 17% (173) від загальної кількості письмових звернень (1041), що на 17 менше, ніж протягом звітного періоду минулого року (190).

 

Необхідна інформація Кількість звернень
за 12 місяців

2018 року

за 12 місяців

2019 року

Приріст
1. Кількість звернень громадян, що надійшли до Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області, в т.ч.:  

4307

 

3597 -710
   – в письмовій формі 1085 1041 -44
   – на особистому прийомі 1071 770 -301
  – на виїзних прийомах 1980 1513 -467
  – на веб-портал електронних послуг 171 273 +102
2.  До державної установи ”Урядовий контактний центр” 508

 

911

 

+403

 

  Всього: 4815 4508 -307
           

 

Кількість звернень громадян, що надійшли до Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області протягом 2019 року (3597 звернення) порівняно з відповідним звітним періодом минулого року (4307) зменшилась на 710 звернень.

На особистих прийомах керівництвом Фонду області прийнято 770 осіб (17% від загальної кількості усіх звернень (4508)) та під час виїзних прийомів – 1513 осіб (34%).

В своїх зверненнях до Фонду області громадяни порушували питання щодо призначення та перерахунку пенсії (18% від загальної кількості усіх звернень), роз’яснення окремих норм діючого пенсійного законодавства (12%), підвищення розміру пенсії (12%), визначення права на пенсію (5%) тощо.

На кількість звернень вплинули масові звернення (603 звернення) щодо перерахунку пенсій пенсіонерам міністерства оборони та внутрішніх справ у зв’язку з підвищенням грошового забезпечення та щодо перерахунку та підвищення розміру пенсії з 01.03.2019 та з 01.07.2019 року.

Для зменшення кількості звернень та попередження випадків їх повторних звернень в режимі робочого дня в Головному управлінні Пенсійного фонду України в Чернівецькій області за допомогою “гарячої” телефонної лінії отримали консультації та роз’яснення 12899 осіб, що на 2962 особи більше, ніж за 2018 рік (9937).

Залишаються актуальними дистанційні форми надання послуг через послугу відеозв’язку. Протягом звітного періоду отримали консультації з пенсійного забезпечення в режимі відеозв’язку 3476 осіб, в т.ч. керівництвом Фонду області надано консультацій 1446 особам.

Протягом 2019 року спеціалістами Фонду області проводились виїзні прийоми до осіб з обмеженими фізичними можливостями, осіб з інвалідністю за зором та осіб, яким виповнилося 80 і більше років, під час яких надано консультацій 741 особі.

За звітний період в постійно діючих консультативних та агентських пунктах та на віддалених робочих місцях, отримали консультації та роз’яснення 2233 особи, що більше на 334 особи, ніж за аналогічний період минулого року (1899).

Станом на 01.01.2020 року за принципом «єдиного вікна» прийнято 169317 осіб, що більше на 18131 особу, ніж протягом 2018 року (151186).

 

Показники Кількісна характеристика станом на 01.01.2020
Кількість наданих консультацій, роз’яснень, послуг всього, з них: 169317
– надійшло заяв про призначення та про перерахунок пенсії (Ф.10) 27193
– кількість звернень майбутніх пенсіонерів, щодо вивчення документів для призначення пенсії та надання фахової допомоги у їх витребуванні 2755
– видано довідок 48623
– кількість звернень щодо отримання пенсійних посвідчень 10026
– оформлено одноразових допомог на поховання та прийнято заяв на недоотриману пенсію 12008
– кількість громадян, прийнятих на особистому прийомі 47710
-з інших питань пенсійного забезпечення 21002

 

Протягом звітного періоду спостерігається збільшення кількості надходжень електронних звернень громадян через Веб-портал Фонду (протягом 2019 року зареєстровано 273 звернень громадян, що більше на 102 звернення, ніж протягом 2018 року (171)). Кількість зареєстрованих користувачів веб-порталу по області складає 44328 осіб, у т.ч. протягом 2019 року зареєстровано 12410 осіб.

Головним управлінням Пенсійного фонду України в Чернівецькій області постійно забезпечується контроль за додержанням законодавства про звернення громадян.

 

background Layer 1