Пропустити навігацію

Керівник сервісного проконсультував мешканців територіальної громади на віддаленому робочому місці

Vyzhn vyyizn 300x178 - Керівник сервісного проконсультував мешканців територіальної громади на віддаленому робочому місціВ рамках роботи, спрямованої на наближення послуг Пенсійного фонду до населення начальник Вижницького відділу обслуговування громадян Микола Бойко провів для мешканців Вижницької об’єднаної  територіальної  громади виїзний прийом на віддаленому робочому місці в селі Іспас.

Керівник сервісного центру розповів відвідувачам, які звернулись за консультаціями з питань пенсійного забезпечення, про умови призначення пенсій різних видів, порядок зарахування страхового стажу та назвав складові, які визначальним чином впливають на обчислення розміру пенсійної виплати. Пенсіонерам роз’яснив порядок здійснених у грудні минулого та січні нинішнього року перерахунків, нагадав про необхідність повідомляти органи Пенсійного фонду про факти працевлаштування/звільнення або інші обставини, які впливають на формування розміру пенсій, для уникнення некоректних нарахувань та розповів про переваги отримання пенсій через банківські установи.

Майбутніх пенсіонерів повідомив про збільшення з 1 січня нинішнього року мінімального страхового стажу, необхідного для призначення пенсії, до 27 років та порадив дбати про набуття стажу заздалегідь, оскільки зростання законодавчих вимог за цим критерієм триватиме до 2028 року, коли для виходу на пенсію за віком необхідно буде мати 35 років стажу. Громадянам передпенсійного віку порекомендував завчасно звертатися до сервісного центру для проведення правової експертизи документів та попереднього визначення права на пенсію.

Микола Бойко також поінформував мешканців територіальної громади про застосування пенсійною службою нових форматів надання послуг на основі електронних технологій. Зокрема,  повідомив про можливість перегляду персональних даних щодо сум нарахованих заробітків і сплачених  внесків,  а також тривалості зарахованого стажу в Особистому кабінеті на вебпорталі Пенсійного фонду, замовлення й отримання на цьому електронному сервісі потрібних довідок чи інших документів з підтвердженням QR-кодом, подання заяв про призначення/перерахунок пенсій, ознайомив з переліком інших послуг вебпорталу, які дають можливість значно заощадити час при вирішенні питань пенсійного забезпечення, адже не потребують особистого відвідання сервісного центру. Закликав громадян активно використовувати та популяризувати серед ближчого оточення електронні послуги вебпорталу, щоб завжди бути в курсі актуальних питань пенсійного забезпечення.

 

background Layer 1