Наближення послуг до громадян та сучасне обслуговування в е-площині обговорили під час засідання колегії
На засіданні колегії при начальнику Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області обговорили стан якості надання послуг громадянам краю та розширення мережі віддалених робочих місць фахівців Фонду. Участь в засіданні також взяли представники соціальних партнерів, профспілок, місцевих ЗМІ.
– Сьогодні завдяки налагодженій співпраці між пенсійною службою краю та органами місцевого самоврядування мережа віддалених робочих місць фахівців Фонду охоплює 28 існуючих в області об’єднаних територіальних громад, в 7-ми – послуги з питань пенсійного забезпечення надаються безпосередньо в сервісних центрах в межах їх адміністративно-територіального розташування. По мірі створення нових об’єднаних громад оперативно здійснюється розширення мережі таких віддалених робочих місць. На черзі – організація роботи пунктів обслуговування в Сучевенській та Кадубовецькій ОТГ. Крім того, проводиться робота щодо облаштування віддалених робочих місць в ЦНАПах, які нещодавно почали функціонувати в районах області та в новостворених ОТГ. Таким чином робота щодо розширення мережі віддалених робочих місць фахівців пенсійної служби краю вже організовано та продовжуватиметься й надалі, – повідомила начальник управління обслуговування громадян Людмила Троцюк.
Під час засідання, начальник Головного управління Михайло Романів зауважив, що в 2019-му запроваджено кардинальні зміни формату обслуговування громадян, направлені на удосконалення звичних методів надання послуг пенсіонерам, роботодавцям та громадянам в більш якісніші, оперативніші та функціональні.
Впровадження нової моделі звернення громадян за призначенням пенсії в «один дотик» через вебпортал електронних послуг Фонду спростило взаємодію громадян з Пенсійним фондом України, дозволивши зменшити витрати часу осіб, які звертаються за призначенням пенсії, та забезпечило максимально комфортні умови для отримання послуг, не виходячи з дому.
Крім того, у Чернівецькому сервісному центрі розпочали обслуговувати громадян за попереднім електронним записом. Це спростило процедуру отримання послуг громадянами та зекономить їх дорогоцінний час.
– В рамках змін в роботі пенсійної служби краю, з серпня 2019-го в Головному управлінні здійснено перехід на формування електронних пенсійних справ, без створення паперової. Також проведено тестування програмного забезпечення щодо створення електронних пенсійних справ шляхом переведення паперових пенсійних справ в електронний вигляд. Створено відділ з ретроконверсії управління застосування пенсійного законодавства, виконуються дії, необхідні для переведення паперових пенсійних справ в електронний вигляд. А це ще один крок до переходу в е-площину послуг, які надають наші фахівці, – повідомив М.Романів.
Під час засідання колегії представники соціальних партнерів відзначили високий рівень дотримання пенсійною службою краю стандартів надання послуг, якісне обслуговування громадян, відмітили роботу Головного управління щодо виконання планових показників діяльності, побажали фахівцям пенсійної служби краю успіхів у подальшій роботі.
Керівник Головного управління Михайло Романів зауважив, що у поточному році пенсійна служба краю продовжить роботу з оцифрування паперових пенсійних справ, залучення громадян до послуг, що надаються в е-площині (смс-інформування, «Електронного кабінету громадянина», послуга пенсія «в один дотик», електронні трудові книжки).
«Наближаючи послуги до громадян, постійно розширюючи спектр форм їх надання через впровадження новітніх технологій, ми сподіваємось, що найближчим часом технічні можливості дозволять усім мешканцям області відчути високу якість пенсійного сервісу європейського зразка та зрозуміти, що наша служба близька до людей і працює саме для них», – акцентував М.Романів.