Пропустити навігацію

Представник Фонду обговорив з працівниками «Ощадбанку» шляхи співпраці з підвищення якості обслуговування громадян

Putyla Oshhad 264x300 - Представник Фонду обговорив з працівниками «Ощадбанку»  шляхи співпраці з підвищення якості обслуговування громадянЗавідувач Путильського сектору обслуговування громадян Іван Каптарь провів  робочу зустріч з працівниками Чернівецької філії АТ «Ощадбанк».

Учасники заходу проаналізували ситуацію щодо виплати пенсій мешканцям району та обговорили шляхи співпраці з підвищення якості обслуговування банківськими установами певних категорій громадян, зокрема,  інвалідів, ветеранів війни, учасників бойових дій. Представник Фонду акцентував увагу на важливості дотримання працівниками банківських установ вимог Порядку виплати пенсій та грошових допомог за згодою пенсіонерів через їхні поточні рахунки. Наголосив на необхідності постійного контролю представниками Ощадбанку за порядком виплати пенсій за довіреністю та на важливості залучення якомога більшого числа пенсіонерів до банківського обслуговування з виплати пенсій. У зв’язку із цим зауважив на необхідності створення сприятливих умов для зручності використання мешканцями гірського району цих послуг, зокрема, збільшення кількості банкоматів та посттерміналів у віддалених населених пунктах, відзначив важливість проведення активної інформаційно-роз’яснювальної роботи серед населення.

Принагідно Іван Каптарь нагадав фінансистам про електронні сервіси Фонду, назвав перелік корисних послуг, які можна отримати на вебпорталі ПФУ в режимі онлайн, пояснив порядок реєстрації на цьому зручному джерелі актуальної інформації та надав буклети на пенсійну тематику.

background Layer 1