Пропустити навігацію

Співпраця з банківськими установами – важливий напрямок роботи з покращення якості обслуговування пенсіонерів

Novosel Oshhad 300x225 - Співпраця з банківськими установами  - важливий напрямок роботи з покращення якості обслуговування пенсіонерівЗначне збільшення в області користувачів банківських послуг з отримання пенсійних виплат свідчить про те, що більшість буковинських пенсіонерів переконалась у численних перевагах такого виду обслуговування, зокрема, пересвідчилась у його надійності  та оперативності. Піклуючись про забезпечення максимально комфортних умов для громадян, пенсійники краю тісно співпрацюють з банківськими установами в напрямку вдосконалення якості надання послуг.

Шляхи покращення якості обслуговування громадян обговорив  з керівником районної  філії Чернівецького управління АТ «Ощадбанк» Русланом Батовським начальник Новоселицького відділу обслуговування громадян Анатолій Процюк.

Учасники засідання відзначили своєчасність та безперебійність здійснення фінансовою установою пенсійних виплат мешканцям району та розглянули можливості з удосконалення якості обслуговування громадян. Анатолій Процюк зауважив, що роль банківських установ є доволі вагомою  в загальній інфраструктурі району, адже їх мережа є досить розгалуженою і охоплює  віддалені населені пункти, завдяки чому банки послуговуються значним авторитетом серед пенсіонерів. Висловив сподівання на збереження і розвиток такої тенденції надалі та зауважив на необхідності здійснення працівниками банку постійного контролю за виплатою пенсій для запобігання виникненню факторів, спроможних спричинити порушення стабільності здійснення своєчасних виплат. Представник Пенсійного фонду також відзначив важливість активної інформаційної  роботи з населенням району щодо переваг отримання пенсій через вкладні рахунки банку для збільшення кількості пенсіонерів- користувачів банківських послуг. Відзначив доцільність проведення роз’яснювальних бесід з трудовими колективами, особливо тих установ, де є працюючі пенсіонери,  які отримують заробітну плату через банки. Порекомендував більше матеріалів  про переваги банківського обслуговування висвітлювати в засобах масової інформації та шляхом поширення серед громадськості інформаційних буклетів.

Обговоривши шляхи подальшої взаємодії у справі  підвищення якості обслуговування громадян, представники пенсійної служби та банківської установи окреслили основні напрямки діяльності на ближчий період та домовились про спільний пошук можливостей для забезпечення максимально комфортних умов обслуговування для буковинських пенсіонерів.

background Layer 1