Пенсіонери Кельменеччини отримали консультації з пенсійних питань у телефонному режимі
Виявляючи турботу до людей похилого віку, яким складно діставатися сервісного центру для отримання консультацій та почасти не вистачає простого людського спілкування, начальниця Кельменецького відділу обслуговування громадян Оксана Корогода здійснила «дзвінки турботи» до пенсіонерів Кельменеччини.
Представниця пенсійної служби розпитала кожного зі співрозмовників про наявність складнощів у питаннях пенсійного забезпечення та надала ґрунтовні відповіді на запитання, які стосувалися пенсійних перерахунків, визначальних складових їх розміру та порядку призначення спеціальних доплат.
Поцікавившись своєчасністю отримання пенсійних виплат та рівнем задоволення якістю обслуговування, Оксана Корогода порекомендувала за виникнення тих чи інших складнощів в питаннях пенсійного забезпечення звертатись до пенсійної служби за телефоном гарячої лінії й виходити на відеозв’язок зі спеціалістами Фонду, який можуть допомогти налаштувати літнім людям молодші члени родини. Порекомендувала також дізнаватись корисну інформацію з пенсійного забезпечення й останні новини зі сторінок газети «Пенсійний кур’єр» та висловила кожному з літніх людей побажання доброго здоров’я і довголіття.