Пропустити навігацію

Для мешканців Мамалигівської та Магальської територіальних громад провели День Пенсійного фонду

DPF Magala1 300x180 - Для мешканців Мамалигівської та Магальської територіальних громад провели День Пенсійного фондуВ рамках інформаційно-роз’яснювальної роботи з питань пенсійного забезпечення серед населення та наближення послуг до громадян начальник Новоселицького відділу обслуговування громадян Анатолій Процюк провів День Пенсійного фонду для жителів Мамалигівської та Магальської об’єднаних територіальних громад.

В ході прийому громадян керівник сервісного центру розповів відвідувачам про засади пенсійного забезпечення та надав консультації з індивідуальних питань.  Назвав головні фактори, які справляють вплив на обрахунок розміру пенсії, розповів про порядок зарахування страхового стажу і необхідну його тривалість для реалізації права на пенсійне забезпечення.  Назвав перелік необхідних для призначення пенсії документів та зауважив на доцільності завчасного звернення громадянами передпенсійного віку до сервісного центруDPF Magala 300x169 - Для мешканців Мамалигівської та Магальської територіальних громад провели День Пенсійного фонду з метою проведення перевірки пакета необхідних документів й отримання консультацій.

Під час зустрічей з колективами сільських рад, поштових відділень, дошкільних навчальних закладів та ЗОШ представник Пенсійного фонду розповів про порядок призначення пенсій та важливість легального оформлення трудових відносин, що є запорукою соціальної захищеності й гідних пенсійних перспектив. Ознайомив з електронними послугами вебпорталу Пенсійного фонду, які дають змогу  зареєстрованим користувачам отримувати максимум корисної інформації за мінімальних часових витрат. Пояснив порядок реєстрації й пошуку потрібних даних, роздав інформаційні буклети та закликав активно користуватись зручними сучасними сервісами пенсійної служби.

З сільськими головами та активом територіальних громад Анатолій Процюк обговорив шляхи співпраці у справі легалізації зайнятості населення і покращення якості обслуговування громадян.

 

background Layer 1