Співпраця з банківськими установами – ефективний інструмент забезпечення високої якості обслуговування громадян
Пріоритетним напрямом роботи пенсійної служби є забезпечення високої якості обслуговування громадян. Пенсійники Буковини дбають про те, щоб отримання краянами послуг було високофаховим, максимально оперативним і комфортним. З огляду на те, що фінансове обслуговування є одним із найважливіших секторів сфери пенсійних послуг, Головне управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області тісно співпрацює з банківськими установами.
Шляхи підвищення якості фінансового обслуговування громадян обговорили на робочій нараді заступник начальника Сторожинецького відділу обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України в області Андрій Дєєв та керуючий територіального відділення філії Чернівецького обласного управління ПАТ «Державний ощадний банк України» Сергій Скорейко.
Представник пенсійної служби зауважив на збільшення кількості звернень пенсіонерів щодо зміни способу виплати пенсії з банківської установи на поштове відділення, що пов’язано із закриттям в населених пунктах неприбуткових відділень Ощадбанку та звуженням мережі банкоматів у сільській місцевості. З огляду на ситуацію наголосив на необхідності проведення спільних заходів, спрямованих на зупинення такої тенденції.
Обговоривши шляхи подальшої взаємодії у справі підвищення якості обслуговування громадян, представники пенсійної служби та банківської установи окреслили основні напрямки діяльності на ближчий період та домовились про спільний пошук можливостей для забезпечення максимально комфортних умов обслуговування для буковинських пенсіонерів.