Пропустити навігацію

Мешканці Хотинщини отримують фахові консультації з пенсійних питань дистанційно

Pecherova dovgozhyteli 1 225x300 - Мешканці Хотинщини отримують фахові консультації з пенсійних питань дистанційноВикористовуючи сучасні засоби комунікації, пенсійники Хотинщини активно практикують надання громадянам дистанційних послуг за допомогою відео- та телефонного зв’язку.

Черговий сеанс відеозв’язку провела  заступниця начальника Хотинського відділу  обслуговування громадян управління Альона Печерова. Цього разу дистанційні консультації з питань пенсійного забезпечення представниця Фонду надала мешканцям села Перебиківці.

Відвідувачі відеоприйому отримали детальні відповіді на поставлені запитання, дізнались про засади пенсійного законодавства та його застосування у призначенні пенсій різних видів, ознайомились з умовами реалізації права на пенсійне Pecherova SKAJP 300x223 - Мешканці Хотинщини отримують фахові консультації з пенсійних питань дистанційнозабезпечення, формулою розрахунку пенсійної виплати і порядком зарахування страхового стажу. Громадянам працездатного віку пенсійниця порадила заздалегідь дбати про набуття стажу, вимоги до тривалості якого для призначення пенсії зросли та продовжують щороку на рік зростати, а також високо оцінювати свою працю, оскільки величина заробітку і, відповідно, сума сплачених внесків справляють вагомий вплив на обчислення розміру пенсій.

Альона Печерова також нагадала особам передпенсійного віку про необхідність завчасного подання до органів Фонду документів, необхідних для призначення пенсії, з метою їх правової перевірки. При цьому повідомила про зручну можливість звернення за пенсією в електронному вигляді через вебпортал Пенсійного фонду, ознайомила з іншими корисними послугами сучасного сервісу пенсійної служби й закликала до активного їх використання для оперативного вирішення нагальних питань.

Під час спілкування з фізичними особами-підприємцями села зосередила увагу на роз’ясненні важливості дотримання мінімальних гарантій в оплаті праці та недопущення нелегальної зайнятості. Нагадала про зручні способи дистанційного отримання інформації за телефонами гарячої лінії й через відеозв’язок зі спеціалістами Пенсійного фонду.

Піклуючись про літніх мешканців району, яким складно діставатись сервісного центру для отримання консультацій, Альона Печерова здійснила до них «дзвінки турботи».

Представниця Фонду поцікавилась у кожного зі співрозмовників своєчасністю отримання пенсійних виплат, відповіла на запитання щодо пенсійних перерахунків, визначальних складових їх розміру та порядку призначення спеціальних доплат. Надала фахові роз’яснення пенсійного законодавства та назвала переваги  отримання пенсій через банківські установи.

Розповіла про зручні способи дистанційного отримання консультацій за телефоном гарячої лінії й відеозв’язок зі спеціалістами Фонду та висловила кожному з літніх людей побажання доброго здоров’я  і довголіття. 

background Layer 1