Пропустити навігацію

Представники пенсійної служби та банківських установ обговорили шляхи підвищення якості обслуговування громадян

Stasyuk banky 300x225 - Представники пенсійної служби та банківських установ обговорили шляхи підвищення якості обслуговування громадянЗ метою пошуку шляхів покращення якості обслуговування громадян начальник Заставнівського відділу обслуговування громадян Віктор Стасюк провів засідання за круглим столом з керівниками банківських установ району.

Зауваживши на зверненнях пенсіонерів щодо зміни способу фінансового обслуговування, представник пенсійної служби відзначив необхідність усунення причин, які не сприяють підвищенню якості обслуговування громадян. Зокрема, наголосив на важливості створення максимально комфортних умов для мешканців населених пунктів району для отримання пенсійних виплат через відділення банків і банківські термінали.

Учасники засідання окреслили план дій з покращення надання послуг, домовились про спільну інформаційно-роз’яснювальну кампанію щодо переваг банківського обслуговування та оприлюднення через ЗМІ конкретного переліку об’єктів, де клієнти можуть отримати відповідні послуги.

 

background Layer 1