Пропустити навігацію

Представники пенсійної служби і банківської установи обговорили шляхи покращення умов обслуговування громадян

Dyeyev PryvatBank 300x142 - Представники пенсійної служби і банківської установи обговорили шляхи покращення умов обслуговування громадянДля забезпечення максимальної комфортності фінансового обслуговування громадян буковинські пенсійники тісно співпрацюють з банківськими установами.

З метою узгодження шляхів підвищення якості обслуговування громадян та приваблення більшої кількості пенсіонерів до отримання пенсійних виплат через банківські установи 13 березня начальник Сторожинецького відділу обслуговування громадян Михайло Сербул   провів робочу нараду з керівником районного відділення АТ КБ “ПриватБанк” Романом  Іванчаком.

Поінформувавши          фінансового партнера про звернення пенсіонерів щодо зміни способу отримання пенсій, представник Фонду зауважив на необхідності усунення недоліків, які не сприяють високій комфортності отримання мешканцями району фінансових послуг. Зокрема, відзначив доцільність розширення мережі банкоматів в населених пунктах та запропонував посилити інформаційно-роз’яснювальну роботу серед населення щодо переваг банківського обслуговування.

Обговоривши шляхи подальшої взаємодії у справі  підвищення якості надання послуг, представники пенсійної служби та банківської установи окреслили основні напрямки діяльності на ближчий період і домовились про спільний пошук можливостей для забезпечення максимально комфортних умов обслуговування для буковинських пенсіонерів.

 

background Layer 1