Як працює пенсійна служба в умовах карантину
З метою мінімізації ризиків поширення коронавірусу COVID-19 нагадуємо про можливість отримання пенсійних послуг дистанційно.
Консультацію з будь-якого питання у фахівців пенсійної служби можна отримати, звернувшись за телефоном гарячої лінії Головного управління (0372) 51-40-70. З графіком роботи гарячих ліній в районних центрах можна ознайомитися на інформаційній сторінці вебпорталу Пенсійного фонду України за посиланням: www.pfu.gov.ua/сv в розділі «Контакти».
Крім того, більшість питань пенсійного забезпечення можна вирішити через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України (www.portal.pfu.gov.ua).
Як зареєструватися на вебпорталі? Вхід до кабінету застрахованої особи та страхувальника в режимі онлайн здійснюється за наявності кваліфікованого електронного підпису (КЕП).
Довідково:
Перелік пенсійних послуг, які можна отримати через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України:
– інформацію про умови, порядок призначення (перерахунок) та виплату пенсії;
– подати заяву про призначення (перерахунок) пенсії;
– замовити паперове чи електронне пенсійне посвідчення;
– отримати інформацію про заробітну плату (довідку ОК-5, ОК-7);
– отримати довідку про страховий стаж (додаток 9);
– переглянути дані з пенсійної справи;
– отримати довідку про доходи пенсіонера;
– сформувати запит на отримання документів та ін.