Звіт про роботу із зверненнями громадян за перший квартал 2020 р.
Діяльність Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області протягом першого кварталу 2020 року була спрямована на забезпечення виконання законів України, сприяння втіленню їх у життя, зміцнення їх авторитету, охорону прав, свобод і законних інтересів громадян.
Робота по забезпеченню реалізації конституційних прав громадян на письмове звернення та особистий прийом, а також неухильне виконання Закону України «Про звернення громадян» в Головному управлінні Пенсійного фонду області надалі залишається пріоритетним напрямком.
За перший квартал 2020 року до Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області надійшло 1302 звернення, що менше на 29 звернень у порівнянні з аналогічним періодом 2019 року (1331). Питома вага звернень, які надійшли з вищих органів влади до Фонду області, становить 14% (28) від загальної кількості письмових звернень (209), що на 17 менше, ніж протягом звітного періоду минулого року (45).
Необхідна інформація | Кількість звернень | ||||
за 3 місяці
2019 року |
за 3 місяці
2020 року |
Приріст | |||
1. | Кількість звернень громадян, що надійшли до Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області, в т.ч.: |
968
|
1161 | +193 | |
– в письмовій формі | 300 | 209 | -91 | ||
– на особистому прийомі | 192 | 373 | +181 | ||
– на виїзних прийомах | 385 | 447 | +62 | ||
– на веб-портал електронних послуг | 91 | 132 | +41 | ||
2. | До державної установи ”Урядовий контактний центр” | 363
|
141
|
-222
|
|
Всього: | 1331 | 1302 | -29 | ||
На особистих прийомах керівництвом Фонду області прийнято 373 особи (29% від загальної кількості усіх звернень (1302)) та під час виїзних прийомів – 447 осіб (35%).
В своїх зверненнях до Фонду області громадяни порушували питання щодо призначення та перерахунку пенсії (23% від загальної кількості усіх звернень), роз’яснення окремих норм діючого пенсійного законодавства (20%), підвищення розміру пенсії (14%), визначення права на пенсію (4%) тощо.
Для зменшення кількості звернень та попередження випадків їх повторних звернень в режимі робочого дня в Головному управлінні Пенсійного фонду України в Чернівецькій області за допомогою “гарячої” телефонної лінії отримали консультації та роз’яснення 4180 осіб.
Залишаються актуальними дистанційні форми надання послуг через послугу відеозв’язку. Протягом звітного періоду отримали консультації з пенсійного забезпечення в режимі відеозв’язку 831 особа, в т.ч. керівництвом Фонду області надано консультацій 299 особам.
За січень – березень 2020 року спеціалістами Фонду області проводились виїзні прийоми до осіб з обмеженими фізичними можливостями, осіб з інвалідністю за зором та осіб, яким виповнилося 80 і більше років, під час яких надано консультацій 80 особам.
За звітний період в постійно діючих консультативних пунктах та на віддалених робочих місцях, отримали консультації та роз’яснення 462 особи.
Станом на 01.04.2020 року за принципом «єдиного вікна» прийнято 41581 особу:
Показники | Кількісна характеристика станом на 01.04.2020 |
Кількість наданих консультацій, роз’яснень, послуг всього, з них: | 41581 |
– надійшло заяв про призначення та про перерахунок пенсії (Ф.10) | 6775 |
– кількість звернень майбутніх пенсіонерів, щодо вивчення документів для призначення пенсії та надання фахової допомоги у їх витребуванні | 423 |
– видано довідок | 11301 |
– кількість звернень щодо отримання пенсійних посвідчень | 1981 |
– оформлено одноразових допомог на поховання та прийнято заяв на недоотриману пенсію | 2444 |
– кількість громадян, прийнятих на особистому прийомі | 9792 |
-з інших питань пенсійного забезпечення | 8865 |
За звітний період спостерігається збільшення кількості надходжень електронних звернень громадян через Веб-портал Фонду (за перший квартал 2020 року зареєстровано 132 звернення громадян, що більше на 41 звернення, ніж протягом звітного періоду 2019 року (91)). Кількість зареєстрованих користувачів веб-порталу по області складає 47060 осіб, у т.ч. за перший квартал 2020 року зареєстровано 2662 особи.
Головним управлінням Пенсійного фонду України в Чернівецькій області постійно забезпечується контроль за додержанням законодавства про звернення громадян.