Пропустити навігацію

Звіт про роботу із зверненнями громадян за перший квартал 2020 р.

Діяльність Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області протягом першого кварталу 2020 року була спрямована на забезпечення виконання законів України, сприяння втіленню їх у життя, зміцнення їх авторитету, охорону прав, свобод і законних інтересів громадян.

Робота по забезпеченню реалізації конституційних прав громадян на письмове звернення та особистий прийом, а також неухильне виконання Закону України «Про звернення громадян» в Головному управлінні Пенсійного фонду області надалі залишається пріоритетним напрямком.

За перший квартал 2020 року до Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області надійшло 1302 звернення, що менше на 29 звернень у порівнянні з аналогічним періодом 2019 року (1331). Питома вага звернень, які надійшли з вищих органів влади до Фонду області, становить 14% (28) від загальної кількості письмових звернень (209), що на 17 менше, ніж протягом звітного періоду минулого року (45).

 

Необхідна інформація Кількість звернень
за 3 місяці

2019 року

за 3 місяці

2020 року

Приріст
1. Кількість звернень громадян, що надійшли до Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області, в т.ч.:  

968

 

1161 +193
   – в письмовій формі 300 209 -91
   – на особистому прийомі 192 373 +181
  – на виїзних прийомах 385 447 +62
  – на веб-портал електронних послуг 91 132 +41
2.  До державної установи ”Урядовий контактний центр” 363

 

141

 

-222

 

  Всього: 1331 1302 -29
           

 

На особистих прийомах керівництвом Фонду області прийнято 373 особи (29% від загальної кількості усіх звернень (1302)) та під час виїзних прийомів – 447 осіб (35%).

В своїх зверненнях до Фонду області громадяни порушували питання щодо призначення та перерахунку пенсії (23% від загальної кількості усіх звернень), роз’яснення окремих норм діючого пенсійного законодавства (20%), підвищення розміру пенсії (14%), визначення права на пенсію (4%) тощо.

Для зменшення кількості звернень та попередження випадків їх повторних звернень в режимі робочого дня в Головному управлінні Пенсійного фонду України в Чернівецькій області за допомогою “гарячої” телефонної лінії отримали консультації та роз’яснення 4180 осіб.

Залишаються актуальними дистанційні форми надання послуг через послугу відеозв’язку. Протягом звітного періоду отримали консультації з пенсійного забезпечення в режимі відеозв’язку 831 особа, в т.ч. керівництвом Фонду області надано консультацій 299 особам.

За січень – березень 2020 року спеціалістами Фонду області проводились виїзні прийоми до осіб з обмеженими фізичними можливостями, осіб з інвалідністю за зором та осіб, яким виповнилося 80 і більше років, під час яких надано консультацій 80 особам.

За звітний період в постійно діючих консультативних пунктах та на віддалених робочих місцях, отримали консультації та роз’яснення 462 особи.

Станом на 01.04.2020 року за принципом «єдиного вікна» прийнято 41581 особу:

 

Показники Кількісна характеристика станом на 01.04.2020
Кількість наданих консультацій, роз’яснень, послуг всього, з них: 41581
– надійшло заяв про призначення та про перерахунок пенсії (Ф.10) 6775
– кількість звернень майбутніх пенсіонерів, щодо вивчення документів для призначення пенсії та надання фахової допомоги у їх витребуванні 423
– видано довідок 11301
– кількість звернень щодо отримання пенсійних посвідчень 1981
– оформлено одноразових допомог на поховання та прийнято заяв на недоотриману пенсію 2444
– кількість громадян, прийнятих на особистому прийомі 9792
-з інших питань пенсійного забезпечення 8865

 

За звітний період спостерігається збільшення кількості надходжень електронних звернень громадян через Веб-портал Фонду (за перший квартал 2020 року зареєстровано 132 звернення громадян, що більше на 41 звернення, ніж протягом звітного періоду 2019 року (91)). Кількість зареєстрованих користувачів веб-порталу по області складає 47060 осіб, у т.ч. за перший квартал 2020 року зареєстровано 2662 особи.

Головним управлінням Пенсійного фонду України в Чернівецькій області постійно забезпечується контроль за додержанням законодавства про звернення громадян.

background Layer 1