Пропустити навігацію

Про те, як отримати послуги з пенсійного забезпечення під час карантину, буковинцям розповіли в радіоефірі

trotsyukk 1024x634 - Про те, як отримати послуги з пенсійного забезпечення під час карантину, буковинцям розповіли в радіоефіріУ період дії карантинних обмежень, запроваджених з метою зупинення поширення коронавірусної інфекції та убезпечення громадян від ризику зараження, більшість підприємств різних сфер діяльності тимчасово зупинили роботу або перейшли на дистанційний її формат. В цих умовах тимчасово обмежено доступ до приміщень сервісних центрів пенсійної служби в області. Про те, як діяти буковинцям за виникнення потреби в отриманні тих чи інших довідок, подання звернення за призначенням пенсії чи вирішення інших питань пенсійного забезпечення, розповіла в ефірі радіо «Буковина» начальниця управління обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій Людмила Троцюк.

– В умовах карантину пенсійна служба не припинила роботу та активно працює над виконанням завдань зі своєчасного забезпечення грошових виплат пенсіонерам, здійснення належних нарахувань та перерахунків пенсій, надання необхідних послуг, які наразі громадяни можуть отримати дистанційно, – повідомила представниця Пенійного фонду.

Людмила Троцюк детально поінформувала слухачів про широкий спектр електронних послуг вебпорталу Пенсійного фонду. Зазначила, що потрібні довідки та інші документи з підтвердженням QR-кодом можна отримати у режимі онлайн, не виходячи з дому та не переймаючись тимчасовою відсутністю можливості особистого звернення з цього приводу до сервісного центру. Так само без необхідності відвідання органів Фонду можна подати через вебпортал звернення про призначення/перерахунок пенсії, скориставшись новою моделлю оформлення пенсії «в один дотик».  Повідомила про зручну можливість дізнатися орієнтовний розмір майбутньої пенсії за допомогою «Пенсійного калькулятора», перевірити дані про трудову діяльність, пенсіонерам самостійно переглядати матеріали пенсійної справи, застрахованим особам – інформацію про суми нарахованих заробітків, сплачених внесків та тривалість страхового стажу, роботодавцям – отримувати відомості з Електронного реєстру листків непрацездатності для здійснення розрахунків виплат за лікарняними листами працівників та дані звітності щодо сплати ЄСВ і за потреби їх корегувати тощо.

При цьому представниця Фонду зауважила, що повний доступ до послуг вебпорталу мають змогу отримати ті користувачі, які зареєструвались/авторизувались на цьому сервісі за допомогою кваліфікованого електронного підпису або інтегрованої системи електронної ідентифікації GovID, яка передбачає доступ до державних електронних послуг через операторів BankID та MobileID з використанням банківської картки чи оператора мобільного зв`язку.

Посадовиця звернула увагу громадян на зручний формат користування електронними послугами через мобільний застосунок  «Пенсійний фонд», який легко можна завантажити до свого смартфона та постійно тримати руку на пульсі актуальних питань пенсійного забезпечення.

Перелічивши широкий спектр послуг та очевидні переваги вебпорталу Пенсійного фонду, Людмила Троцюк нагадала про легкий спосіб дистанційного отримання консультацій через відеозв`язок, телефони гарячої лінії та електронну пошту. Насамкінець наголосила на необхідності у період карантину залишатися вдома, щоб не наражати на ризик інфікування себе та своїх близьких, а всі нагальні питання вирішувати у режимі онлайн, що дуже легко і зручно.

Почути коментар можна тут.

background Layer 1