Пропустити навігацію

Карантин «допоміг» буковинським пенсіонерам освоїти електронні сервіси

trotsyuk 1 - Карантин «допоміг» буковинським пенсіонерам освоїти електронні сервісиЗапровадження карантину спонукало буковинців активніше користуватися онлайн-сервісами для вирішення тих питань, які зазвичай вони вирішували шляхом особистого відвідання відповідних установ та організацій. Очевидні переваги сучасного способу отримання інформації та послуг спричинили значне зростання кількості користувачів вебпорталу електронних послуг Пенсійного фонду України.

Про це йшлося у випуску новин популярного на Буковині телеканалу «Чернівецький промінь», коментар в ефірі якого надала начальниця управління обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області Людмила Троцюк.  

– В умовах карантинних заходів Пенсійний фонд не припинив своєї діяльності, лише обмежив прийом громадян у сервісних центрах. Натомість ми зосереджуємо надання послуг буковинцям на дистанційному форматі, – повідомила посадовиця.

Представниця Фонду розповіла, що за допомогою зручних електронних послуг вебпорталу Пенсійного фонду пенсіонери мають змогу переглядати інформацію щодо здійснених нарахувань і перерахунків, отримувати довідки, правомірність яких підтверджується QR-кодом, подавати звернення до органів Фонду тощо. Зауважила, що широкий спектр послуг порталу корисний не тільки для пенсіонерів, а й для застрахованих осіб з числа людей молодшого покоління, які за допомогою цього сервісу можуть отримати інформацію про розмір нарахованої зарплати та сплачених внесків, тривалість набутого страхового стажу, заздалегідь оцінити перспективи пенсійного забезпечення та навіть самостійно прорахувати розмір  майбутньої пенсії за допомогою «Пенсійного калькулятора».

– Використання електронних послуг є доволі зручним і зрозумілим, щодо цього на порталі є детальні інструкції. За умови виникнення складнощів у реєстрації чи отриманні послуг пенсіонери можуть звернутися за допомогою до молодших членів родини або зателефонувати за номерами гарячої лінії пенсійної служби та отримати детальну фахову консультацію, – зазначила Людмила Троцюк.

Отож водночас з принесеними  складнощами карантин «переконав» пенсіонерів у перевагах сервісів електронного формату та спонукав літніх людей йти у ногу з часом. Свідченням цього є значне зростання упродовж останнього місяця кількості користувачів вебпорталу, яка сягає сьогодні 46 тисяч.

Подивитись сюжет можна тут.

 

background Layer 1