Пропустити навігацію

Звіт про роботу із зверненнями громадян за перше півріччя 2020 р.

Діяльність Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області протягом 6 місяців 2020 року була спрямована на забезпечення виконання законів України, сприяння втіленню їх у життя, зміцнення їх авторитету, охорону прав, свобод і законних інтересів громадян.

Робота по забезпеченню реалізації конституційних прав громадян на письмове звернення та особистий прийом, а також неухильне виконання Закону України «Про звернення громадян» в Головному управлінні Пенсійного фонду області надалі залишається пріоритетним напрямком.

За 6 місяців 2020 року до Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області надійшло 1950 звернень, що менше на 470 звернень у порівнянні з аналогічним періодом 2019 року (2420). Питома вага звернень, які надійшли з вищих органів влади до Фонду області, становить 14% (58) від загальної кількості письмових звернень (408), що на 45 менше, ніж протягом звітного періоду минулого року (103).

 

Необхідна інформація Кількість звернень
за 6 місяців

2019 року

за 6 місяців

2020 року

Приріст
1. Кількість звернень громадян, що надійшли до Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області, в т.ч.:  

1864

 

1630 -234
   – в письмовій формі 559 408 -151
   – на особистому прийомі 389 409 +20
  – на виїзних прийомах 770 447 -323
  – на веб-портал електронних послуг 146 366 +220
2.  До державної установи ”Урядовий контактний центр” 556

 

320

 

-236

 

  Всього: 2420 1950 -470
           

 

На особистих прийомах керівництвом Фонду області прийнято 409 осіб (21% від загальної кількості усіх звернень (1950)) та під час виїзних прийомів – 447 осіб (23%).

В своїх зверненнях до Фонду області громадяни порушували питання щодо правильності призначення та перерахунку пенсії (23% від загальної кількості усіх звернень), роз’яснення окремих норм діючого пенсійного законодавства (15%), підвищення розміру пенсії (11%), витребування довідок та інших матеріалів (7%) тощо.

Для зменшення кількості звернень та попередження випадків їх повторних звернень в режимі робочого дня в Головному управлінні Пенсійного фонду України в Чернівецькій області за допомогою “гарячої” телефонної лінії отримали консультації та роз’яснення 14209 осіб.

Залишаються актуальними дистанційні форми надання послуг через послугу відеозв’язку. Протягом звітного періоду отримали консультації з пенсійного забезпечення в режимі відеозв’язку 1237 осіб, в т.ч. керівництвом Фонду області надано консультацій 310 особам.

За 6 місяців 2020 року спеціалістами Фонду області проводились виїзні прийоми до осіб з обмеженими фізичними можливостями, осіб з інвалідністю за зором та осіб, яким виповнилося 80 і більше років, під час яких надано консультацій 103 особам.

Станом на 01.07.2020 року за принципом «єдиного вікна» прийнято 72893 особи:

 

Показники Кількісна характеристика станом на 01.07.2020
Кількість наданих консультацій, роз’яснень, послуг всього, з них: 72893
– надійшло заяв про призначення та про перерахунок пенсії (Ф.10) 11831
– кількість звернень майбутніх пенсіонерів, щодо вивчення документів для призначення пенсії та надання фахової допомоги у їх витребуванні 631
– видано довідок 15010
– кількість звернень щодо отримання пенсійних посвідчень 3493
– оформлено одноразових допомог на поховання та прийнято заяв на недоотриману пенсію 6264
– кількість громадян, прийнятих на особистому прийомі 11763
-з інших питань пенсійного забезпечення 23901

 

За звітний період спостерігається збільшення кількості надходжень електронних звернень громадян через Веб-портал Фонду (за 6 місяців 2020 року зареєстровано 366 звернень громадян, що більше на 220 звернень, ніж протягом звітного періоду 2019 року (146)). Кількість зареєстрованих користувачів веб-порталу по області складає 48771 особа, у т.ч. за 6 місяців 2020 року зареєстровано 4373 особи.

Головним управлінням Пенсійного фонду України в Чернівецькій області постійно забезпечується контроль за додержанням законодавства про звернення громадян.

 

background Layer 1