Пропустити навігацію

Про  організацію роботи щодо внесення відомостей, їх заміни/уточнення в персональних карточках застрахованих осіб Реєстру застрахованих осіб шляхом подання Анкети застрахованих осіб

КОЛЕГІЯ

ПРИ НАЧАЛЬНИКУ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ

ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ УКРАЇНИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

 

РІШЕННЯ

 

23 червня 2020 року                          м.Чернівці                                         № 5-1                      

Про  організацію роботи щодо внесення відомостей, їх заміни/уточнення в персональних карточках застрахованих осіб Реєстру застрахованих осіб шляхом подання Анкети застрахованих осіб

 

 

Заслухавши доповідь начальника управління Інформаційних систем та електронних реєстрів Сергія Соболєва про організацію роботи щодо внесення відомостей, їх заміни/уточнення в персональних карточках застрахованих осіб Реєстру застрахованих осіб шляхом подання Анкети застрахованих осіб, колегія відмічає наступне.

З метою дотримання норм передбачених постановою правління Пенсійного фонду України від 30.07.2015 №13-1, зі змінами, «Про організацію прийому та обслуговування осіб, які звертаються до органів Пенсійного фонду України», Положення про реєстр застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування, затвердженого Постановою правління Пенсійного фонду України 18 червня 2014 року  № 10-1 (далі – Постанова №10-1)  відділом супроводження інформаційних систем та електронних реєстрів розроблено Схему взаємодії відділів обслуговування громадян та управління інформаційних систем та електронних реєстрів в частині внесення відомостей, їх заміни/уточнення в Реєстр застрахованих осіб.

Відповідно до розробленої Схеми взаємодії налагоджено чітку співпрацю між спеціалістами фронт-офісів щодо прийому та реєстрації “Анкети ЗО” та  передачі Анкет для подальшого опрацювання до управління інформаційних систем та електронних реєстрів.

З метою розширення переліку послуг, які надаються через Портал Електронних Послуг Пенсійного фонду України, реалізована можливість подачі Анкети застрахованою особою з наданням можливості прикріплення сканкопій документів безпосередньо через особистий персональний кабінет на веб-порталі Пенсійного фонду України, не відвідуючи територіальні органи Фонду.

Кількість анкет, що надійшли від застрахованих осіб, в порівнянні з аналогічним періодом 2019 року збільшилась в 1,8 рази. А також спостерігається збільшення активності на предмет подачі “Анкети ЗО” безпосередньо через веб-портал.

За період з 01.01.2020 по 10.06.2020 підготовлено 27 наказів щодо внесення змін/уточнень в персональні карточки застрахованих – опрацьовано 457 анкет ЗО, з яких 87 анкет (19%) надійшли засобами Порталу Електронних Послуг Пенсійного фонду України.

Разом з тим, одночасно проведена робота щодо:

– об’єднання карток  застрахованих осіб, за результатами звірки з Державною фіскальною службою України згідно переліку застрахованих осіб, наданого листом Пенсійного фонду України від 20.08.2019 №25450/04-11 (Кількість отриманих записів — 11738, об’єднано карток — 8687 або 74%, не підлягає об’єднанню — 3051 карток);

опрацювання переліку застрахованих осіб щодо яких за результатами звірки з Державною фіскальною службою України виявлені випадки невідповідності ПІБ в РЗО та наявних даних в ДРФО, наданого листом Пенсійного фонду України  №31955/04-11 від 16.10.2019 (кількість отриманих записів — 28089, опрацьовано записів — 28077 або 99,96%, проводиться робота по 12 записах).

З травня 2020 року впроваджено в роботу ще один механізм внесення змін/уточнень в персональну карточку застрахованої особи оцифровування сканкопій трудових книжок, отриманих від страхувальників, застрахованих осіб через Портал Електронних Послуг Пенсійного фонду України. Станом на 17.06.2020 р. надійшло 701 звернення,  управлінням інформаційних систем та електронних реєстрів виконано робіт з атрибутування 489 звернень (69,8%), відхилено або скасовано виконання по 151 зверненню.

Проводиться інформаційно-роз’яснювальна робота з висвітлення у засобах масової інформації щодо можливості внесення відомостей, їх заміни/уточнення в персональних карточках застрахованих осіб Реєстру застрахованих осіб шляхом подання Анкети застрахованих осіб.

 

ВИРІШИЛИ:

 

  1. Організацію роботи щодо внесення відомостей, їх заміни/уточнення в персональних карточках застрахованих осіб Реєстру застрахованих осіб шляхом подання Анкети застрахованих осіб визнати такою, що відповідає завданням, визначеним пріоритетами діяльності Пенсійного фонду України.
  2. Начальнику управління інформаційних систем та електронних реєстрів Сергію СОБОЛЄВУ та начальнику управління обслуговування громадян Людмилі ТРОЦЮК:

2.1. Продовжувати за налагодженою схемою роботу щодо внесення відомостей, їх заміни/уточнення в персональних карточках застрахованих осіб Реєстру застрахованих осіб шляхом подання Анкети застрахованих осіб.

2.2. Продовжувати інформаційно-роз’яснювальну роботу в засобах масової інформації щодо популяризації сервісів, які надає Портал Електронних Послуг Пенсійного фонду України.

  1. Начальнику управління обслуговування громадян Людмилі ТРОЦЮК:

3.1. У разі виявлення некоректних даних в обліковій картці застрахованої особи, яка звернулася на прийом, забезпечити залучення застрахованої особи до подання “Анкети ЗО” з метою оперативного внесення змін до Реєстру застрахованих осіб.

3.2. Забезпечити обов’язкове залучення всіх необхідних сканкопій документів з обов’язковою наявністю підпису застрахованої особи та відміткою “Даю згоду на сканування документів” при реєстрації звернення “Анкета ЗО” у Веб-підсистемі «Звернення».

  1. Начальнику управління інформаційних систем та електронних реєстрів Сергію СОБОЛЄВУ активізувати роботу щодо оцифровування трудових книжок.
  2. Начальнику управління застосування пенсійного законодавства Яні КОРДУБАН забезпечити другий етап створення Електронної трудової книжки після доопрацювання відповідного програмного забезпечення Пенсійним фондом України.
  3. Контроль за виконанням рішення покласти на заступників начальника Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області згідно розподілу функціональних обов’язків.

 

 

Голова колегії                                                                                                                                                                                               Михайло РОМАНІВ

Секретар                                                                                                                                                                                                       Олександр Шестаков

background Layer 1