Пропустити навігацію

Про роботу Головного управління Пенсійного України в Чернівецькій області щодо забезпечення реалізації конституційного права на звернення  

КОЛЕГІЯ

ПРИ  НАЧАЛЬНИКУ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ

ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ УКРАЇНИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

 

РІШЕННЯ

 

м. Чернівці

22 липня 2020 року                                                                         № 6-2

 

Про роботу Головного управління Пенсійного

України в Чернівецькій області щодо

забезпечення реалізації конституційного права

на звернення

 

Заслухавши доповідь начальника управління адміністративного забезпечення Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області Богатирця І.М. про роботу Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області щодо забезпечення реалізації конституційного права на звернення, колегія відмічає наступне.

Структурні підрозділи Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області забезпечують організацію прийому та розгляд звернень громадян, що надходять під час особистих та виїзних прийомів, а також різними засобами зв’язку: поштовим зв’язком, електронною поштою, через Веб-портал електронних послуг, державної установи «Урядовий контактний центр».

За І півріччя 2020 року до Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області надійшло 1950 звернень громадян, що на 470 звернень  менше у порівнянні зі звітним періодом 2019 року (2420).

За 6 місяців поточного року зареєстровано 408 письмових звернень або 21% від загальної кількості усіх звернень (1950), що на 151 звернення менше, ніж за 6 місяців 2019 року (559).

Питома вага звернень, які надійшли у звітному періоді від органів влади до Головного управління, становить 14% (58) від загальної кількості письмових звернень (408), що менше на 45 звернень порівняно з аналогічним періодом 2019 року (103).

На особистих прийомах керівництвом та керівниками структурних підрозділів Головного управління прийнято 409 осіб (21% від загальної кількості усіх звернень (1950)), а під час виїзних прийомів – 447 осіб (23%).

В своїх зверненнях громадяни найчастіше порушували питання щодо призначення та перерахунку пенсії – 463 звернення (24%), консультування та роз’яснення законодавства – 279 (14%), щодо підвищення розміру пенсії – 229 (12%), порядку розрахунку з/п та стажу для обчислення пенсії – 188 (10%), індексації пенсії – 120 (6%), перевірки правильності нарахування пенсії – 119 (6%).

Для зменшення кількості звернень та попередження випадків їх повторних звернень в режимі робочого дня за допомогою постійно діючих «гарячих» телефонних ліній отримали консультації 14209 осіб, що більше на 6896 осіб, ніж за звітний період 2019 року (7313). За 6 місяців  2020 року отримали консультації з пенсійного забезпечення в режимі відеозв’язку 1237 осіб, в т.ч. керівництвом Головного управління надано консультацій 310 особам.                                           До «Урядового контактного центру» у першому півріччі поточного року звернулось 320 осіб, що менше на 236  звернень, ніж за аналогічний період минулого року (556).

За звітний період збільшилась кількість надходжень електронних звернень громадян через Веб-портал Фонду (у І півріччі 2020 року зареєстровано 366 звернень громадян, що більше на 220 звернень, ніж у І півріччі 2019 року (146)). Кількість зареєстрованих користувачів веб-порталу по області складає 48771 особа, у т.ч. за 6 місяців 2020 року зареєстровано 4373 особи. Найменша кількість зареєстрованих користувачів веб-порталу зафіксовано у Сокирянському та Новодністровському сервісних центрах.

У І півріччі 2020 року прийнято 72893 особи, що зверталися до структурних підрозділів Фонду області за принципом «єдиного вікна».

          За звітний період надано консультацій 103 особам з інвалідністю, особам з інвалідністю за зором та особам, яким виповнилося 80 і більше років.

В постійно – діючих консультативних та на віддалених робочих місцях у І півріччі 2020 року отримали консультації та роз’яснення 446 осіб.

Робота Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області щодо забезпечення реалізації конституційного права на звернення знаходиться на належному рівні та забезпечує виконання поставлених завдань.

 

ВИРІШИЛИ:

 

  1. Роботу Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області визнати такою, що відповідає вимогам Закону України “Про звернення громадян”.
  2. Керівникам сервісних центрів управління обслуговування громадян Головного управління:

2.1. Продовжувати активну інформаційну – роз’яснювальну роботу щодо змін в пенсійному законодавстві, як упереджувальний захід щодо надходження звернень громадян.

2.2. Здійснювати оперативний контроль за стабільністю роботи «гарячих» телефонних ліній та роботи відеозв’язку, дотримуючись вимог та норм етичної поведінки.

2.3. Продовжувати роботу щодо популяризації дистанційних методів обслуговування громадян шляхом постійного розміщення інформаційних матеріалів в друкованих ЗМІ та на радіо.

2.4. Активізувати роботу щодо розширення мережі охоплення послуги відеозв’язку у всіх об’єднаних територіальних громадах районів області та збільшення кількості користувачів даною послугою після завершення карантинних обмежень.

  1. Керівнику Сокирянського (Козак Л.О.) сервісного центру управління обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області проаналізувати причини низької кількості зареєстрованих користувачів веб – порталу та активізувати роботу щодо їх збільшення.
  2. Начальнику управління адміністративного забезпечення Богатирцю І.М.:

4.1. Продовжувати забезпечення контролю за веденням програмного комплексу «Електронний документообіг» щодо роботи зі зверненнями громадян.

4.2. Надавати методичну, практичну допомогу та підвищувати кваліфікаційний рівень спеціалістів структурних підрозділів Головного управління стосовно організації роботи зі зверненнями громадян шляхом проведення навчань,  семінарів, в т.ч. в режимі аудіо – конференції відповідно до вимог чинного законодавства України.

  1. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника начальника Головного управління Василя МЕЛЬНИКА.

 

 

 

Голова колегії                                                                                                                                                                                                              Михайло РОМАНІВ

Секретар колегії                                                                                                                                                                                                         Олександр ШЕСТАКОВ

 

 

 

background Layer 1