Пропустити навігацію

Про стан виконавської дисципліни в Головному управлінні Пенсійного фонду України в Чернівецькій області

КОЛЕГІЯ

ПРИ  НАЧАЛЬНИКУ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ

ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ УКРАЇНИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

 

РІШЕННЯ

 

м. Чернівці

22 липня 2020 року                                                                         № 6-3

 

 

Про стан виконавської дисципліни в

Головному управлінні Пенсійного фонду

України в Чернівецькій області

 

    Заслухавши доповідь начальника управління адміністративного забезпечення Богатирця І.М. «Про стан виконавської дисципліни в Головному управлінні Пенсійного фонду України в Чернівецькій області», колегія зазначає, що протягом І півріччя 2020 року вживались заходи, спрямовані на зміцнення виконавської дисципліни, що забезпечило її стан на рівні вимог чинних державних стандартів з діловодства.

     Протягом І півріччя 2020 року працівниками діловодної служби Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області опрацьовано 26468 документів, що на 6150 документів менше, ніж за аналогічний період 2019 року (32618).  Із загальної кількості опрацьованих документів 32,5% (8593) становлять документи вхідної кореспонденції та 67,5% (17875) – вихідної кореспонденції.

       За  І півріччя 2020 року створено 17875 вихідних документів,  що на 1320 документів  менше в порівнянні з аналогічним періодом 2019 року (19195), з них: 1627 документів направлено до Пенсійного фонду України, 70 документів до обласної державної адміністрації, 16178 документів до різних організацій.

         Із загальної кількості вихідної кореспонденції за І півріччя 2020 року (17875) спеціалістами структурних підрозділів Головного управління створено 14810 документів та 3065 документів – спеціалістами відділів обслуговування громадян (сервісних центрів) управління обслуговування громадян Головного управління.

      Протягом І півріччя 2020 року спеціалістами загального відділу постійно надавалась методична та практична допомога при опрацюванні документів в ЕДО.

      Стан виконавської дисципліни знаходиться на постійному контролі керівництва Головного управління та керівників структурних підрозділів Головного управління.

       Відповідно до постанови правління Пенсійного фонду України від 14.10.2010 №23-4 “Про стан виконавської дисципліни в органах Пенсійного фонду України” та  плану роботи Головного управління на 2020 рік питання виконавської дисципліни щоквартально розглядається на засіданнях колегії при начальнику Головного управління.

       Завдання, поставлені перед Головним управлінням Пенсійного фонду України в Чернівецькій області відповідно до законів України, постанов Кабінету Міністрів України, документів Пенсійного фонду України, працівниками Головного управління виконані у встановлені терміни.

          

 

ВИРІШИЛИ:

  1. Інформацію начальника управління адміністративного забезпечення Богатирця І.М. «Про стан виконавської дисципліни в Головному управлінні Пенсійного фонду України в Чернівецькій області» взяти до відома.
  2. Керівникам структурних підрозділів Головного управління:

      2.1. Забезпечити дотримання вимог п.57 Типової Інструкції щодо проставлення печатки Головного управління на документах з електронним підписом, які направляються поштою.

       2.2. Провести інвентаризацію вихідних документів структурного підрозділу на предмет можливого скорочення кореспонденції в паперовій формі при документообміні з різними організаціями та вжити заходів щодо максимального її переведення в електронний режим (крім випадків якщо документ має бути переданий в оригінальному вигляді з автентичним відтворенням підпису та печатки).

       2.3. Забезпечити отримання діловодами структурних підрозділів оригіналів документів виключно у спеціалістів загального відділу (діловод проводить отримання документів в загальному відділі).

       2.4. При формуванні листів вихідної кореспонденції та внутрішніх документів аргументовано проставляти обмеження  у виді доступу документа.

       2.5. Забезпечити жорсткий контроль за вчасним виконанням та закриттям документів у структурному підрозділі.

       2.6. Забезпечити коректне заповнення всіх реквізитів у внутрішніх службових документах підрозділу з обов’язковим виставленням терміну виконання та рівню контролю.

  1. Керівникам структурних підрозділів Головного управління та керівникам сервісних центрів управління обслуговування громадян Головного управління:

 

 

      3.1. Забезпечити контроль за складанням службових документів, а саме: при посиланні на документ дотримуватись вимог Інструкції щодо зазначення назви виду документа, найменування установи – автора документа, дати та реєстраційного індексу, короткого змісту документа.

      3.2. Спеціалістам, які згідно  наказу Головного управління від 17.02.2020 №64 мають право заводити кореспондентів в ЕДО, уважно та правильно зазначати групу до якої відноситься кореспондент.

      3.3. При створенні проектів вихідних листів правильно та коректно заповнювати всі реквізити.

  1. 4. Керівникам сервісних центрів управління обслуговування громадян Головного управління продовжувати проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи з фізичними та юридичними особами, щодо використання можливостей електронних ресурсів Головного управління.
  2. Начальнику управління адміністративного забезпечення Богатирцю І.М.:

      5.1. Надавати методичну допомогу  структурним підрозділам Головного управління щодо опрацювання документів в ЕДО відповідно до вимог чинних державних стандартів з діловодства.

      5.2. Забезпечувати здійснення контролю за своєчасним виконанням та закриттям документів (на дату) в ЕДО.

      5.3. Загальному відділу управління адміністративного забезпечення (Петрова А.С.) забезпечувати передачу оригіналів документів структурним підрозділам Головного управління, розміщених в інших приміщеннях, згідно реєстру передачі під підпис.

  1.     6.  Контроль за виконанням рішення покласти на першого заступника
    начальника Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій
    області Ольгу КРИВУЛЮ.

 

 

 

 

 

Голова колегії                                                                                                                                                                                                                   Михайло РОМАНІВ

Секретар колегії                                                                                                                                                                                                              Олександр ШЕСТАКОВ

background Layer 1