Завдяки е-формату пенсійники краю забезпечують відкритість до отримання послуг
Пенсійна служба залишається відкритою для громадян навіть в умовах карантинних обмежень. Фахівці завжди на зв’язку як в інформаційному просторі, так і через засоби дистанційного спілкування, готові за першого звернення допомогти вирішити питання, які хвилюють громадян, надати необхідні роз’яснення, допомогти корисними порадами.
Свою роботу пенсійники зосередили саме на дистанційному обслуговуванні: проводять консультації через відеозв`язок і телефони гарячої лінії. Крім того, чимало пенсіонерів (як теперішніх, так і майбутніх) отримують послуги в електронному форматі через вебпортал Пенсійного фонду. Навіть таке важливе питання, як призначення пенсії, тепер легко вирішити дистанційно, не відвідуючи установи Пенсійного фонду. Шляхом подання заяви та сканованих копій необхідних документів через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України призначення пенсії відбувається в автоматичному режимі.
Буковинці уже оцінили переваги дистанційних послуг. Понад 1300 заяв про призначення пенсії і ще майже тисячу заяв про перерахунки та ін. подали через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України.