У ногу з часом: пенсійна служба продовжує активну діджиталізацію процесів обслуговування громадян
Про нові електронні сервіси, які дозволяють оперативно й у зручний спосіб вирішувати питання пенсійного забезпечення, розповіла в ефірі телеканалу «Чернівецький промінь» начальниця управління обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області Людмила Троцюк.
Представниця Фонду зауважила на актуальності використання сучасних технологій, які дозволяють громадянам отримувати якісні послуги зі значним заощадженням часу й постійно тримати руку на пульсі ситуації, від якої залежать питання соціального і пенсійного забезпечення. Людмила Троцюк детально розповіла глядачам про нові зручні сервіси «Пенсійний калькулятор», «Електронна трудова книжка», «Автоматичне призначення пенсії» та мобільний застосунок «Пенсійний фонд», надзвичайно цікаві та корисні не тільки для пенсіонерів та представників старшого покоління, а й для молодих людей, які за їх допомогою мають змогу контролювати та будувати свої пенсійні перспективи з самого початку своєї трудової діяльності. Використовуючи інформацію з потужної бази даних Пенсійного фонду, кожна людина може перевірити подані роботодавцем відомості щодо сум нарахованого заробітку, сплачених внесків та тривалості накопиченого страхового стажу, які є визначальними критеріями при призначенні пенсії, й своєчасно корегувати ситуацію для формування для себе гідних пенсійних перспектив.
Людмила Троцюк зазначила, що активна діджиталізація – це шлях вдосконалення і спрощення процесів вирішення питань життєдіяльності суспільства, рух яким відповідає вимогам часу і є незворотнім. Постійно працюючи над підвищенням якості обслуговування громадян, Пенсійний фонд активно впроваджує сучасні способи отримання необхідної інформації та послуг. Представниця Фонду повідомила, що буковинці активно призвичаюються до використання сучасних технологій, свідченням чого є значне зростання кількості користувачів вебпорталу Пенсійного фонду України.
Відео можна побачити тут.