Пропустити навігацію

Вчимося самостійно оновлювати персональну інформацію на вебпорталі Пенсійного фонду

537275804 300x198 - Вчимося самостійно оновлювати персональну інформацію на вебпорталі Пенсійного фондуЗ розвитком сучасних технологій, які створюють зручні можливості для оперативного отримання інформації та послуг, суттєво зріс інтерес краян до онлайн-сервісів пенсійної служби. Свідченням цього є щоденне збільшення кількості користувачів вебпорталу електронних послуг Пенсійного фонду України. Мешканці краю переконались у зручності та оперативності сучасного способу отримання усього спектру пенсійних послуг дистанційно і активно ним користуються, не виходячи з дому.

В Реєстрі застрахованих осіб на кожну застраховану особу (працюючого, пенсіонера, отримувача соціальних допомог тощо) заведена персональна облікова картка, в якій накопичується інформація про заробітну плату, різні соціальні виплати, страховий стаж, розмір пенсії тощо.

Кожна застрахована особа має можливість перевірити індивідуальні дані, внесені до Реєстру застрахованих осіб. І найзручніше це зробити в онлайн-режимі,  зареєструвавшись на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України (http://portal.pfu.gov.ua).     

Багатьох користувачів цікавить питання можливості самостійного виправлення виявлених у своїй обліковій картці недостовірних відомостей та внесення неврахованої інформації. Це не тільки можливо, а й потрібно, і зробити це доволі просто.

У випадку виявлення некоректних відомостей в умовно-постійній частині облікової картки (прізвище, ім’я, по батькові; дата і місце народження; стать; громадянство; серія та номер паспорта; номер телефону (за згодою); адреса місця проживання) чи відсутності окремих відомостей (до прикладу, неврахованих періодів роботи) застрахована особа може подати до територіального органу Пенсійного фонду України особисто або через представника Анкету застрахованої особи для внесення/зміни/уточнення даних в Реєстрі застрахованих осіб та копії документів, які підтверджують правомірність внесення таких змін.

Удосконалюючи мережу дистанційних послуг, Пенсійний фонд запровадив електронний спосіб подання документів через вебпортал, користувачі якого можуть вносити зміни/виправлення/уточнення дистанційно, через Особистий кабінет. Для цього потрібно заповнити відповідну заяву-анкету, прикріпити скановані копії документів та відправити до Пенсійного фонду. Після перевірки достовірності отриманих даних необхідні зміни/уточнення/доповнення будуть внесені до особової картки користувача.

Доступ до сервісу мають громадяни, які авторизувались/зареєструвались на вебпорталі електроних послуг за допомогою кваліфікованого електронного підпису.

Щоб сформувати та подати Анкету дистанційно, потрібно:

  • увійти до Особистого кабінету на вебпорталі ПФУ за допомогою КЕП;
  • перейти до лівого бокового меню та в розділі “Комунікації з ПФУ” обрати пункт “Анкета для зміни даних в Реєстрі застрахованих осіб”;
  • після заповнення всіх реквізитів електронного бланка Анкети надати згоду на передачу та обробку персональних даних;
  • прикріпити скан-копії документів:
  • паспорта (прикріплення копій сторінок паспорта є ОБОВ’ЯЗКОВИМ для подання Анкети);
  • довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків (необов’язково);
  • іншого документа, який посвідчує застраховану особу.01 1 - Вчимося самостійно оновлювати персональну інформацію на вебпорталі Пенсійного фонду
  • ретельно перевірити всі заповнені дані та за необхідності повернутись до редагування Анкети (після її відправлення внесення правок неможливе);
  • підписати кваліфікованим електронним підписом (ввести КЕП та пароль до нього) і відправити до Пенсійного фонду.02 - Вчимося самостійно оновлювати персональну інформацію на вебпорталі Пенсійного фонду

         Стан розгляду звернення доступний для перегляду в розділі “Мої звернення” у лівому боковому меню. Коли запит виконано, це відображатиметься в колонці “Статус звернення” і, відповідно, інформація в обліковій картці за поданими даними буде оновлена.

Доцільно також звернути увагу, що доступ до електронних сервісів Пенсійного фонду України, зокрема, можливість формування та подання Анкети застрахованої особи  забезпечує і мобільний застосунок «Пенсійний фонд» (для користувачів, які здійснили вхід до «мобільного Пенсійного фонду» за допомогою КЕП)  у зручному форматі з мобільних пристроїв (смартфонів та планшетів). Версії мобільного додатку для пристроїв з операційними системами Android та IOS розміщені в Google Play та AppStore відповідно.

Суттєвою перевагою подачі Анкети через мобільний додаток є можливість прикріплення  до електронного звернення фото необхідних документів, зроблених  одразу в процесі формування звернення чи завантажених з файлової системи мобільного пристрою.

Шановні громадяни! Уважно перевіряйте персональні дані у довідках, отриманих в територіальних органах Фонду за заявою, або сформованих на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України та здійснюйте своєчасне оновлення недостовірної та неповної інформації в Реєстрі застрахованих осіб. Впорядковуймо інформацію, важливу для вашого пенсійного забезпечення, разом!

background Layer 1