Пенсійники Буковини обговорили використання електронних сервісів Пенсійного фонду під час обслуговування громадян
На засіданні колегії при начальнику Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області Михайлові Романіву, яке відбулася в режимі відозв’язку, обговорили питання використання електронних сервісів Пенсійного фонду під час організації прийому та обслуговування громадян, наближення послуг до буковинців в умовах дії карантинних обмежень.
В умовах карантину особливу увагу приділено дистанційному способу обслуговування та надання послуг в електронному вигляді. За звітний період в режимі робочого дня за допомогою гарячої телефонної лінії отримали консультації та роз’яснення понад 21 тисяча осіб, що майже вдвічі більше, ніж протягом аналогічного періоду минулого року. В режимі відеозв’язку проконсультовано 1610 буковинців.
На засіданні колегії відмітили, що в період дії обмежувальних заходів краяни почали активно використовувати електронні сервіси Пенсійного фонду, які спрощують процедуру отримання послуг, дозволяючи вирішити більшість пенсійних питань вдома, без необхідності звертатись до сервісних центрів пенсійної служби краю. Зокрема, впродовж 9 місяців 2020 року через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України буковинцями подано 1673 заяви про призначення, перерахунок та інших щодо пенсій. Крім того, починаючи з червня 2020 року подано 109 анкет-заяв на автоматичне призначення пенсій.
– Потрібно й надалі забезпечувати проведення роботи з обслуговування громадян із застосуванням дистанційних методів комунікації, через вебпортал Пенсійного фонду України, електронну пошту, відеозв’язок та гарячі телефонні лінії. В умовах продовження дії обмежувальних заходів актуальним залишається донести до людей через усі наявні канали інформування про зручну можливість отримання повного спектру послуг використовуючи електронні сервіси Пенсійного фонду України, – зауважив керівник пенсійної служби краю Михайло Романів.