Пропустити навігацію

Кваліфікований електронний підпис – ключ до всіх електронних послуг вебпорталу

KEP 300x225 - Кваліфікований електронний підпис – ключ до всіх електронних послуг вебпорталуКваліфікований електронний підпис – це сучасна альтернатива традиційного підпису від руки, який слугує для підтвердження особи на онлайн-сервісах та для підписання електронних документів.  

Застосування кваліфікованого електронного підпису дає змогу користуватись електронними послугами державних органів та установ, в тому числі всім переліком послуг вебпорталу Пенсійного фонду України:  від отримання довідок до подання заяви на автоматичне призначення пенсії.

Важливою перевагою електронного підпису є неможливість його підробки, оскільки всі дані у файлі зашифровані. Так само неможливо підробити електронний документ, підписаний кваліфікованим електронним підписом. Накладання КЕП завершує утворення електронного документа, надаючи йому юридичної сили, і будь-які зміни, несанкціоновано внесені до тексту, миттєво виявляються. Електронний підпис є надійним засобом недопущення фальсифікацій документів та дозволяє однозначно визначати походження наявної в них інформації.

Отримати кваліфікований електронний підпис можна в aкредитованому центрі сертифікації ключів (АЦСК):  у центрах, створених пpи податкових органах – безкоштовно, у недержавних центрах сертифікації ключів – за оплату. На вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України (https://portal.pfu.gov.ua) розміщено перелік АЦСК, з електронними ключами яких можливо авторизуватися на порталі.

Для отримання КЕП  у Державній фіскальній службі потрібно подати до найближчого регіонального представництва ДФС заповнену та підписану Реєстраційну картку встановленого зразка, копію паспорта, копію довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків, а також  порожній CD-R-диск або USB-накопичувач для запису електронного підпису. Строк дії сертифікатів кваліфікованих електронних підписів становить 2 роки. Після завершення цього терміну необхідно здійснити повторне отримання КЕП. Користувачі КЕП, які мають чинні сертифікати, до завершення строку чинності яких залишилось декілька днів, можуть сформувати нові сертифікати дистанційно. Крім того, цифровий підпис можна оформити також через банк.

Для убезпечення відвідувачів від коронавірусної інфекції Пенсійний фонд працює в режимі обмеженого доступу. Тому закликаємо буковинців активно використовувати дистанційні послуги вебпорталу: це зручно, безпечно, надійно.

Крокуймо разом у ногу з часом, використовуючи новітні технології!

background Layer 1