Пропустити навігацію

Обговорено взаємодію пенсійної служби краю з органами місцевого самоврядування

k2 300x161 - Обговорено взаємодію пенсійної служби краю з органами місцевого самоврядуванняНа засіданні колегії при начальнику Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області Михайлові Романіву, яка відбулася в режимі відеозв’язку, обговорили взаємодію пенсійної служби краю з органами місцевого самоврядування в умовах децентралізації та перспективи розвитку цих взаємин.

– В процесі децентралізації на кінець 2020 року кількість об’єднаних територіальних громад в області зросла з 37 до 52 ОТГ. З метою наближення послуг до мешканців всіх територіальних громад області, за ініціативи Головного управління в 46 громадах вже створено віддалені робочі місця працівників Фонду. В 13 територіальних громадах послуги надаються працівниками сервісних центрів в стаціонарних умовах в адміністративних центрах громад, водночас, з 7 з них укладено угоди про надання послуг на віддалених робочих місцях на території населених пунктів, що входять до складу громад. Тим самим мережею віддалених робочих місць працівників пенсійної служби охоплено 100% територіальних громад області, – повідомила під час засідання начальник управління обслуговування громадян Людмила Троцюк.

Очільник пенсійної служби Михайло Романів наголосив керівникам сервісних центрів, що оскільки центр місцевого урядування переміщується в ОТГ, то необхідно напрацювати шляхи співпраці з громадським активом, депутатським корпусом, ветеранськими організаціями в громадах для донесення інформації до людей про використання електронних сервісів Пенсійного фонду. Зокрема, й щодо залучення різних категорій населення до оцифрування трудових книжок та щоб якомога  більша кількість громадян скористались правом подати   анкету-заяву на   автоматичне призначення пенсії.

Окреслено  конкретні кроки на покращення співпраці з ОТГ щодо організації  надання послуг з пенсійного забезпечення за місцем проживання людей.

Важливим завданням, яке потребує активної взаємодії з представниками громад, стосується донесення до людей інформації  про важливість легального  працевлаштування. Тому дано завдання керівникам сервісних центрів скоординувати дії з громадським та депутатським активом для досягнення поставленого завдання, направити зусилля для забезпечення надходжень до бюджету Фонду. щодо організації надання послуг за місцем проживання людей.

Загалом колегія визнала взаємодію Головного управління з органами місцевого самоврядування такою, що сприяє покращенню системи обслуговування та підвищенню доступності послуг, пов’язаних з реалізацією пенсійних прав громадян.

background Layer 1