Пропустити навігацію

Мешканці Карапчівської територіальної громади отримали консультації з пенсійних питань за місцем проживання

IMG 9ea237a5eb0245f47aadc5a2141d8be9 V 300x138 - Мешканці Карапчівської територіальної громади отримали консультації з пенсійних питань за місцем проживанняНачальник відділу обслуговування громадян №4 Іван Крецу провів прийом громадян на віддаленому робочому місці в селі Йорданешти Карапчівської територіальної громади.

Представник Фонду поінформував відвідувачів про умови призначення пенсій різних видів, назвав головні чинники, які впливають на визначення розміру пенсійних виплат, надав роз’яснення за індивідуальними запитаннями. Наголосив на важливості страхового стажу та повідомив, що для його набуття необхідно офіційно оформляти трудові договори з роботодавцями й контролювати ситуацію щодо сплати страхових внесків, яка має здійснюватися щомісячно у розмірі, не меншому за встановлений законом мінімальний. Зазначив, що персональну інформацію щодо величини нарахованих заробітків, сум сплачених страхових внесків і тривалості зарахованого страхового стажу можна відстежувати на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду. Повідомив, що за допомогою цього зручного й корисного сервісу можна отримати довідки ОК5, ОК7, інші документи, правомірність яких підтверджується QR-кодом, самостійно здійснити попередній розрахунок майбутньої пенсії. Розповів про переведення в електронний формат трудових книжок, пояснив порядок подання через вебпортал сканованих копій документів про трудову діяльність для впорядкування Електронної трудової книжки та зауважив, що її наявність відкриває можливість використання послуги з автоматичного призначення пенсії. Поінформував про запровадження електронних листків тимчасової непрацездатності та широкий спектр інших корисних послуг, які можна отримати на вебпорталі, закликав активно користуватися цим сучасним сервісом, щоб завжди бути в курсі актуальних питань пенсійного забезпечення й отримувати пенсійні послуги зі значним заощадженням часу завдяки відсутності потреби в особистих відвідуваннях сервісного центру.

Нагадав, що консультації з пенсійних питань можна отримати за телефонами гарячої лінії, через відеозв’язок зі спеціалістами Фонду, електронне листування, роздав інформаційно-роз’яснювальні матеріали на пенсійну тематику.

background Layer 1