Пропустити навігацію

Для коректного формування електронних лікарняних необхідно перевіряти інформацію в Реєстрі застрахованих осіб

zavantazhennya 300x145 - Для коректного формування електронних лікарняних необхідно перевіряти інформацію в Реєстрі застрахованих осібНаближається до завершення період переведення в сучасний електронний формат документації про тимчасову втрату громадянами працездатності, і з початком вересня звичні паперові лікарняні відійдуть у минуле.

Новий порядок оформлення листків тимчасової непрацездатності базується на взаємодії кількох інформаційних ресурсів – Пенсійного фонду України, медичних закладів та електронної системи охорони здоров’я. Електронні лікарняні формуються на основі наявної у базі Пенсійного фонду України інформації з Реєстру застрахованих осіб, яка базується на звітності страхувальників. Якщо інформація є достовірною та коректною, жодних складнощів з оформленням електронних лікарняних не виникатиме. Тепер пацієнтові на прийомі у лікаря немає необхідності повідомляти точну назву чи код ЄДРПОУ місця працевлаштування – усі необхідні відомості вносяться автоматично з Реєстру застрахованих осіб.

Тому роботодавцям важливо своєчасно вносити, перевіряти та за потреби корегувати дані щодо підприємства та щодо кожного з працівників. І самим працівникам доцільно постійно відстежувати правильність персональної інформації на вебпорталі Пенсійного фонду України (https://portal.pfu.gov.ua/). Це важливо як для призначення пенсії, так і для оформлення електронних лікарняних

Тримайте руку на пульсі важливої інформації та будьте здорові!

background Layer 1