На засіданні колегії обговорили підсумки роботи пенсійної служби краю за 9 місяців 2021 року
Підсумки роботи органів Фонду в області протягом 9 місяців та завдання на найближчу перспективу обговорили під час засідання колегії при начальнику Головного управління в області Михайлові Романіву.
Станом на 1 жовтня 2021 року на обліку в Головному управлінні Пенсійного фонду України в Чернівецькій області перебуває 209,5 тис. одержувачів пенсій. Впродовж року забезпечено фінансування виплати пенсій та грошової допомоги своєчасно та у повному обсязі. На зазначені цілі спрямовано понад 5,9 млрд грн, що на 409,6 млн грн більше, ніж за аналогічний період минулого року. Також вдалося мобілізувати власних доходів до бюджету Фонду в сумі понад 2,5 млдр грн, що на 19,1% більше надходжень відповідного періоду 2020-го.
Вчасно забезпечено всі перерахунки пенсій, які згідно законодавства здійснюються в автоматизованому режимі.
В умовах карантину підрозділами обслуговування громадян надано понад 125 тис. послуг. Особливу увагу приділено дистанційному способу обслуговування та надання послуг в електронному вигляді. За звітний період за допомогою гарячої телефонної лінії отримали консультації та роз’яснення 22 тисячі осіб, в режимі відеозв’язку проконсультовано 488 буковинців. Відмічено, що в період дії обмежувальних заходів краяни почали активно використовувати електронні сервіси Пенсійного фонду.
Особливу увагу приділено оцифруванню відомостей про трудову діяльність застрахованих осіб на підставі поданих сканкопій трудових книжок. Налагоджено тісну співпрацю зі страхувальниками щодо проведення процесу оцифрування трудової діяльності, цьогоріч опрацьовано майже 23 тис. сканкопій трудових книжок.
Начальник Головного управління Михайло Романів закликав активізувати взаємодію з Державною виконавчою службою та Головним управлінням Державної податкової служби у Чернівецькій області в частині погашення заборгованості з єдиного соціального внеску, першочергово по боржниках, які мають активи та джерела доходів, та застосовувати дієві форми, нестандартні шляхи для пошуку джерел погашення усіх видів заборгованості.
Також наголосив на необхідності й надалі забезпечувати проведення роботи з обслуговування громадян із застосуванням дистанційних методів комунікації, через вебпортал Пенсійного фонду України, відеозв’язок та гарячі телефонні лінії.