Висока якість обслуговування – результат наполегливої праці та вияв піклування про людей
Дбаючи про зручність і доступність пенсійних послуг для людей, фахівці Головного управління Пенсійного фонду в Чернівецькій області докладають усіх зусиль до забезпечення високого рівня обслуговування та постійно працюють над вдосконаленням форм і методів надання послуг населенню.
Управління обслуговування громадян є найближчим до громадськості, адже саме його фахівці зустрічають кожного з відвідувачів та надають необхідні роз’яснення і послуги. Сумлінну й самовіддану роботу працівників сервісних центрів пенсійної служби люди відзначають позитивними відгуками та високим рівнем оцінювання. На основі цього критерію напередодні 31-ї річниці Пенсійного фонду України в Головному управлінні Пенсійного фонду України в Чернівецькій області визначали кращих спеціалістів.
За результатами електронного оцінювання якості надання послуг кращими визнали провідного спеціаліста відділу обслуговування громадян №2 Вікторію Бойко і головних спеціалістів відділу обслуговування громадян №3 Сергія Адамчука та Ірину Шпанко.
Словами вдячності й позитивними відгуками про роботу пенсійної служби буковинці діляться зі знайомими, публікують в засобах масової інформації. Позитивні відгуки, опубліковані в газеті «Рідний край», отримала спеціаліст сервісного центру №4 Олена Жалоба. Гарні враження про високий рівень обслуговування сервісного центру №1, який забезпечують начальник відділу обслуговування громадян Микола Бойко та спеціалісти Олена Плиска, Тетяна Опарик і Світлана Кузь, відвідувачі висловили через газету «Вижницькі обрії».