Пропустити навігацію

Причини неможливості страхувальником зареєструвати на вебпорталі Пенсійного фонду звернення щодо оцифрування скан-копії трудової книжки

tsts 300x169 - Причини неможливості страхувальником зареєструвати на вебпорталі Пенсійного фонду звернення щодо оцифрування скан-копії трудової книжкиДо Головного управління часто звертаються страхувальники з проханням надати роз’яснення з приводу того, чому при формуванні звернення через особистий кабінет на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду відхиляються скановані копії трудових книжок застрахованих осіб.

Згідно поточного алгоритму контролю звернень на вебпорталі, наявність трудових відносин застрахованої особи зі страхувальником перевіряється за даними звітних відомостей про нарахування заробітної плати (звіти за формою «Податковий розрахунок») впродовж останніх 5 місяців включно з місяцем звернення. Разом з тим, питання щодо зміни алгоритму пошуку опрацьовується.

Наступний момент, на який необхідно звернути увагу страхувальнику – це заповнення на вебпорталі форми для пошуку найманого працівника в реєстрі застрахованих осіб (далі – РЗО). Форма містить наступні поля:

  • ЄДРПОУ страхувальника – автоматичне заповнення за даними страхувальника без права редагування і є обов’язковим для заповнення;
  • назва страхувальника – автоматичне заповнення за даними страхувальника без права редагування, обов’язкове для заповнення;
  • РНОКПП (реєстраційний номер облікової картки платника податку) особи – заповнюється вручну (10 цифр), не є обов’язковим для заповнення;
  • серія та номер паспорта особи – вводиться ручну, не є обов’язковим для заповнення;
  • прізвище – ручне введення текстового поля, яке є обов’язковим для заповнення;
  • ім’я – ручне введення текстового поля, є обов’язковим для заповнення;
  • по батькові – вводиться вручну, однак не є обов’язковим для заповнення в разі відсутності у особи по батькові.

Якщо відомості, зазначені в формі, відрізняються від даних в РЗО, вебпортал видає повідомлення «Особа не перебуває в трудових відносинах зі страхувальником».

У випадку, якщо встановлено, що в РЗО містяться некоректні відомості, то з метою приведення їх до актуального стану необхідно подати анкету застрахованої особи для РЗО з вірними даними.

Отже, якщо особу в РЗО не знайдено або в Пенсійному фонді України відсутня інформація про трудові відносини між страхувальником та робітником, видається відповідне повідомлення та подання звернення зупиняється.

background Layer 1