Пропустити навігацію

2021: наші прагнення, старання і досягнення

Рік наполегливої праці, зосередженої на забезпеченні стабільного фінансування пенсійних виплат та своєчасного здійснення перерахунків пенсійних виплат, підвищенні якості обслуговування громадян до рівня європейських стандартів, розвитку та популяризації електронних сервісів та інших важливих напрямках діяльності, відзначився вагомими здобутками.  

Kyrulya yurysty 300x225 - 2021: наші прагнення, старання і досягненняУпродовж 2021 року забезпечено стабільну та у повному обсязі виплату пенсій та грошових допомог мешканцям краю. З метою наповнення бюджету та захисту соціальних прав громадян проводилась активна робота зі страхувальниками щодо погашення заборгованості з платежів із застосуванням передбачених законодавством важелів. Завдяки набутому досвіду в цій роботі й узгодженій взаємодії з усіма гілками влади та суміжними органами досягнуто позитивних результатів у вигляді збільшення надходжень до бюджету заборгованих коштів.

Здійснено перехід на централізоване фінансування пенсійних виплат, що оптимізувало час проходження коштів до отримувачів пенсій.DSC04064 300x225 - 2021: наші прагнення, старання і досягнення

Висока якість обслуговування – результат старанної праці та вияв піклування про людей. Дбаючи про зручність і доступність пенсійних послуг для громадян, фахівці Головного управління Пенсійного фонду в Чернівецькій області докладають усіх зусиль до забезпечення високого рівня обслуговування та постійно працюють над вдосконаленням форм і методів надання послуг населенню.

Завдяки впровадженню централізованого принципу  призначення й виплати пенсій на основі електронної пенсійної справи та механізму розподілу й опрацювання звернень за принципом єдиної черги значно спрощено процедуру отримання послуг: громадяни можуть звертатися за пенсійними послугами, в тому числі й за призначенням пенсії, незалежно від місця проживання та перебування на обліку.

Здійснюється чіткий  контроль за станом проходження звернень на різних етапах їх опрацювання за екстериторіальним принципом та встановлюється взаємозв’язок зі спеціалістами підрозділів управлінь пенсійного забезпечення інших територіальних управлінь з метою забезпечення своєчасного прийняття рішень про призначення/перерахунок пенсій. В результаті значно скорочено  терміни прийняття рішень про призначення/перерахунок пенсій, більшість яких не перевищують 7 днів.

Завдяки активній інформаційно-роз’яснювальній роботі щодо переваг та способу використання послуги з автоматичного призначення пенсії 2021 року анкети-заяви щодо вибору цього сучасного сервісу подали 13,8 тис. осіб, за результатами розгляду  заяв, сформованих в автоматичному режимі, прийнято рішення про призначення пенсій із застосуванням зазначеного способу 1209 буковинцям.  

 Значної популярності набуло використання мобільного додатку «Пенсійний фонд», через який отримують пенсійні послуги усе більше краян.

e tred 300x169 - 2021: наші прагнення, старання і досягненняЗ 10 червня розпочався офіційний старт роботи з електронними трудовими книжками та, відповідно, наповнення реєстру застрахованих осіб даними про трудову діяльність застрахованих осіб.

З метою надання оперативних консультацій страхувальникам області з ними налагоджено постійний телефонний зв’язок і комунікацію з використанням популярних сучасних сервісів (Viber, Telegram, WhatsApp) з одночасним посиланням на сторінку ГУ ПФУ в Чернівецькій області у мережі Facebook, де постійно висвітлюється інформація із зазначених питань. Розроблено й надіслано на електронні поштові скриньки презентаційні матеріали щодо реєстрації на вебпорталі електронних послуг ПФУ та внесення відомостей про трудову діяльність засобами вебпорталу майже 2 тисячам страхувальників області.

Зі впровадженням Електронного реєстру листків непрацездатності сформовано більше 40 тисяч електронних лікарняних листків непрацездатності щодо 18222 застрахованих осіб. В умовах запровадження Пенсійним фондом України в 2021 році єдиної централізованої черги щодо опрацювання звернень та автоматичного розподілу завдань проведено роботу щодо внесення змін та уточнень до облікових карток реєстру застрахованих осіб на підставі Анкет застрахованих осіб.

Загалом у 2021 році надійшло близько 31 тисячі  звернень щодо оцифрування відомостей про трудову діяльність за поданими сканованими копіями паперових документів, які оперативно опрацьовані працівниками відділу формування електронних трудових книжок, робота в цьому напрямку триває.

ryabova 15092021.01 300x225 - 2021: наші прагнення, старання і досягненняРазом з європейськими партнерами впроваджуємо нові сучасні сервіси та роз’яснюємо мешканцям області способи їх використання. Рухаючись шляхом діджиталізації, розвиваємо механізми взаємодії з європейськими партнерами з питань інформаційно-технічного обміну для ефективного ознайомлення громадян з порядком використання електронних сервісів, які відкривають перед суспільством все більш зручні можливості, у тому числі з ведення likarnyani 300x225 - 2021: наші прагнення, старання і досягненнядокументації та отримання державних послуг.

2021 року разом з представництвом Чернівецького регіонального офісу Програми «U-LEAD з Європою»  провели для територіальних громад краю інформаційні сесії з цифрової грамотності та способів використання електронних технологій у сфері соціального страхування. Представникам адміністративних органів та мешканцям територіальних громад області надали детальні роз’яснення щодо порядку використання послуг вебпорталі «Електронна трудова книжка» та «Електронний листок непрацездатності».

Для ефективного інформування  представників організацій, територіальних громад та підприємців області щодо порядку переходу на електронний формат документа про трудову діяльність та способів подання сканованих копій трудових книжок провели спеціальний семінар-навчання, організований  за сприяння Чернівецької торгово-промислової палати.

141721126 862165081226812 6504841640110741142 n 300x225 - 2021: наші прагнення, старання і досягненняЗрозумілість, доступність, відкритість для людей – на таких принципах базується уся діяльність Пенсійного фонду, важливим напрямком якої є 20211214 104550 300x240 - 2021: наші прагнення, старання і досягненняінформаційно-роз’яснювальна робота з громадськістю. 

2021 року реалізовано проєкт з випуску власного друкованого видання «Пенсійний всеобуч». Щомісяця свіжий номер газети безоплатно поширюється серед громадян, сприяючи їх обізнаності з важливих питань пенсійного забезпечення і у способах використання електронних сервісів Пенсійного фонду.

Створено великий асортимент друкованої продукції у форматі буклетів, ліфлетів, флаєрів. Упродовж року випущено майже 60 тисяч примірників роздаткових матеріалів з корисною для різних категорій громадян інформацією і поширено серед мешканців області. 

buk 1024x576 1 300x169 - 2021: наші прагнення, старання і досягненняРозширення спектру дистанційних Nazarenko ...radio .1jpg 300x170 - 2021: наші прагнення, старання і досягненняпослуг електронного формату, яке здійснюється відповідно до вимог часу та для зручності людей, ефективно відображалось у інформаційних кампаніях, спрямованих на активізацію роз’яснювальної роботи щодо видів та способів їх використання. Це розміщення статей в регіональних газетних виданнях та на вебресурсах, виступи фахівців на радіо і телебаченні, брифінги для журналістів, трансляція на обласних телеканалах відеороликів про сучасні сервіси та експрес-повідомлень в ефірах обласного й вуличного радіо Чернівців.  

IMG 4435712a1dcb28ec0a89fe62581a2dc4 V 225x300 - 2021: наші прагнення, старання і досягненняРеалізація проєкту «Допоможи рідним оволодіти електронними сервісами» сприяла пожвавленню волонтерського руху представників молодшого та середнього покоління з допомоги літнім людям в опануванні сучасних технологій використання електронних послуг Пенсійного фонду.

Інформаційний заклик опубліковано на вебсторінці Головного управління та в соціальній мережі Facebook. Проєкт отримав активну підтримку мешканців краю, про що свідчать численні відгуки, поширення і коментарі до публікацій.

Чимало буковинців літнього віку, які вже призвичаїлися до використання електронних послуг, відзначили їх зручність та доступність.

Багато краян поділилися досвідом 0222 300x169 - 2021: наші прагнення, старання і досягненнявикористання сервісу з автоматичного призначення пенсії, висловили позитивні враження і розповіли про переваги цієї сучасної послуги Пенсійного фонду. Відгуки на відповідні матеріали, опубліковані на вебсайті Головного управління, в друкованих та електронних ЗМІ й соцмережах, свідчать про те, що мешканці краю активно долучаються до використання сучасних сервісів пенсійної служби. 

studenty 2 300x225 - 2021: наші прагнення, старання і досягненняЗберігаємо історію, творимо сьогодення, дбаємо про майбутнє. Дбаючи про збереження історії пенсійної служби на1639122243237 231x300 - 2021: наші прагнення, старання і досягнення Буковині, постійно поповнюємо музей пенсійної історії новими експозиціями з відображенням найважливіших подій в житті колективу та досягнень у роботі. 2021 року в музеї оформлено нову експозицію «Епоха діджиталізації», яка відображає осучаснення робочих процесів та підвищення якісного рівня обслуговування громадян. Також представлено на огляд подяки колективу від соціальних партнерів, а також численні нагороди спортивних команд, організовуються виставки творчих робіт, які є відображенням багатогранності духовного світу й мистецьких здібностей працівників Головного управління і їхніх дітей.  Упродовж року до великих християнським та державних свят  проведено тематичні виставки «Світлий Великдень», «Вишиванка – берегиня нації»,  «Моя Україно, ти в серці єдина!».

221988347 855013041817882 5802397895166679964 n 300x225 - 2021: наші прагнення, старання і досягненняВік живи – вік учись. Керовані прагненням розвитку та самовдосконалення, постійно підвищуємо професійну кваліфікацію, беручи участь у тренінгах і навчальних курсах,  займаємось самоосвітою. 2021 року фахівці усіх структурних підрозділів отримали сертифікати про успішне проходження онлайн-курсів на платформах PROMETHEUS та Дія, продемонструвавши високий рівень професійної та цифрової грамотності.

Сприймай роботу як свою життєву місію, і тоді вона принесе тобі задоволення. Ми – не просто спеціалісти, а справжня команда однодумців, у якій кожен прислуховується до думки іншого, ділиться своїми поглядами щодо вирішення службових питань, знаннями та професійним досвідом, вкладає зусилля у втілення прогресивних ідей. Об’єднані спільною важливою для суспільства справою та принципом єднання поколінь, докладаємо свої знання і професійний досвід у творення успішного майбутнього.

Добра робота вдячним словом озивається. Сумлінну й самовіддануgazety podyaky 300x217 - 2021: наші прагнення, старання і досягнення роботу працівників сервісних центрів пенсійної служби люди відзначають позитивними відгуками.

Будуємо разом суспільство, комфортне для всіх.  Присвятивши себе справі служіння людям, ми дбаємо не тільки про їх стабільне матеріальне забезпечення, а й про рівну доступність пенсійних послуг для всіх категорій громадян, створення позитивної атмосфери спілкування, психологічного комфорту. Підтримуючи всіх, кому потрібна підтримка, дослуховуючись до тих, хто потребує розуміння, виявляємо доброзичливість і толерантність, з увагою та повагою ставимося до кожної особистості. Ми – за суспільство без бар’єрів, відкрите й комфортне для всіх. Ми – за щирість і чуйність, рівність і справедливість. З відкритими серцями у прагненні творити добро ми йдемо назустріч людям, постійно вдосконалюємо якість обслуговування, яке будуємо за принципом інклюзивності та доступності. Отож з ентузіазмом підтримуємо рух до безбар’єрності, спрямований на усунення всіх перешкод та поділів між людьми.

Людська довіра, упевненість в отриманні розуміння, підтримки, допомоги у вирішенні будь-яких питань мають для нас особливо важливе значення, адже головним обов’язком і покликом серця кожного фахівця Головного управління є  забезпечення соціальної захищеності громадян та їх добробуту у старості.

background Layer 1