Для вирішення пенсійних питань буковинці активно використовують сучасні дистанційні сервіси
Більшість мешканців краю, пересвідчившись в численних перевагах та актуальності використання дистанційних сервісів Пенсійного фонду, призвичаюється до оперативного вирішення питань пенсійного забезпечення не виходячи з дому. Зокрема, фахові консультації за телефонами гарячих ліній отримують майже 30 тисяч буковинців, більше 600 краян дізнаються відповіді на актуальні запитання в режимі Skype-зв’язку. Також громадяни активно звертаються за роз’ясненнями до фахівців пенсійної служби через популярний зручний мобільний додаток Viber. Номери телефонів, адреси Skype-зв’язку та Viber-контакти всіх сервісних центрів області розміщені на інформаційній сторінці Головного управління Пенсійного фонду в Чернівецькій області за посиланням https://www.pfu.gov.ua/cv/golovne-upravlinnya-pensijnogo-fondu-ukrayiny-v-chernivetskij-oblasti/
Стрімко збільшується кількість користувачів електронних сервісів вебпорталу Пенсійного фонду, упродовж 2021 року буковинцями подано понад 15 тисяч звернень за отриманням послуг у цей зручний та доступний спосіб.
Для розширення доступу до електронних сервісів пенсійної служби впроваджено авторизацію на вебпорталі через мобільний додаток «Дія». Починаючи з грудня 2021 року в додатку «Дія» (в комп’ютерній його версії) стали доступними й функції подання заяв на призначення (перерахунок) пенсій, отримання довідок про доходи та інші сервіси.