Буковинським роботодавцям надали роз’яснення щодо переваг та способів використання електронних сервісів вебпорталу Пенсійного фонду
Навчальний вебінар на тему «Вебпортал – надійний помічник роботодавця» провела заступник начальника відділу методології та контролю за використанням даних інформаційних систем та електронних реєстрів Оксана АНДРУХ. Участь в онлайн-заході взяли близько чотирьох десятків буковинських страхувальників.
Перелічивши численні переваги вебпорталу електронних послуг Пенсійного фонду України (https://portal.pfu.gov.ua), представниця Фонду зосередила увагу на його багатофункціональності й зручності використання. Поінформувала про можливість оперативного отримання у «Кабінеті страхувальника» необхідної інформації щодо найманих працівників, формування довідок та інших необхідних документів, перегляду та уточнення даних звітності. Детально розповіла про нещодавно запроваджені сервіси «Електронна трудова книжка» та «Електронний листок непрацездатності», наголосила на важливості впорядкування електронного формату документа про трудову діяльність шляхом подання сканованих копій паперових трудових книжок. Зазначила, що від оперативності подання необхідної інформації, зокрема, сканованих копій паперових трудових книжок найманих працівників, залежить можливість отримання ними належного соціального захисту і реалізації гарантованих державою прав. У зв’язку з цим звернулась до роботодавців з проханням не зволікати з поданням документів для формування електронних трудових книжок працівників, а також своєчасно подавати звітність, яка є основою для наповнення Реєстру застрахованих осіб.
Відповівши на поставлені запитання, Оксана Андрух закликала учасників вебінару активно користуватись зручними можливостями електронних сервісів та співпрацювати з пенсійною службою у справі забезпечення і захисту прав застрахованих осіб.