ХТО МОЖЕ ПОДАТИ ВІДОМОСТІ ПРО ТРУДОВУ ДІЯЛЬНІСТЬ ПРАЦІВНИКА ТА В ЯКИЙ СПОСІБ ЦЕ МОЖНА ЗРОБИТИ?

Відомості про трудову діяльність працівника подаються до територіального органу Пенсійного фонду України працівником особисто або через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України(https://portal.pfu.gov.ua) в електронній формі з обов’язковим накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, працівником, страхувальником або представником страхувальника, якому керівником страхувальника делеговані відповідні повноваження.
Електронні документи мають подаватись у форматі xml-файлу, структуру якого наведено в додатку до Порядку подання відомостей про трудову діяльність працівника, фізичної особи – підприємця, фізичної особи, яка забезпечує себе роботою самостійно, затвердженому постановою правління Пенсійного фонду України №11-1, зареєстрованою в Міністерстві юстиції України 16.06.2021 за № 802/36424, а за періоди до набрання чинності Законом України від 05 лютого 2021 року № 1217-IX «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо обліку трудової діяльності працівника в електронній формі» – одним із таких способів:
– у вигляді копій передбачених законодавством документів, виготовлених шляхом сканування;
– в оцифрованому вигляді – шляхом створення відповідного електронного запису в електронному кабінеті страхувальника або застрахованої особи на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України, до якого додаються скановані копії документів, на підставі яких створюється запис.