ПРЕДСТАВНИКАМ ЖИТЛОВИХ ОБ’ЄДНАНЬ ТА НАДАВАЧАМ КОМУНАЛЬНИХ ПОСЛУГ НАДАЛИ РОЗ’ЯСНЕННЯ ЩОДО ВАЖЛИВОСТІ ЕЛЕКТРОННОГО ОБМІНУ ІНФОРМАЦІЄЮ І МЕХАНІЗМУ ЙОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ

Представники Пенсійного фонду поінформували учасників заходу про важливість забезпечення електронного обміну інформацією між управителями багатоквартирних будинків, об’єднаннями співвласників багатоквартирного будинку, виконавцями комунальних послуг та Пенсійним фондом України через електронний кабінет. Акцентували увагу на необхідності реєстрації на вебпорталі тих суб’єктів житлової та комунальної сфери, які цього ще не зробили, пояснили яким чином здійснюється реєстрація. Зазначили, що порядок електронного обміну інформацією здійснюється відповідно до Постанови КМУ від 16.09.2022 №1041 «Деякі питання надання житлових субсидій та пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу Пенсійним фондом України» та Положення про порядок призначення житлових субсидій, затвердженого Постановою КМУ від 21 жовтня 1995 р. №848 «Про спрощення порядку надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива».
Фахівці управління інформаційних систем та електронних реєстрів надали детальні роз’яснення з наочною демонстрацією щодо порядку реєстрації на вебпорталі та способу внесення відомостей. Зазначили, що своєчасне надання в електронному вигляді інформації, необхідної для призначення та розрахунку житлових субсидій та пільг, сприяє оперативності розгляду звернень громадян та прийняття за ними рішень.
