Пропустити навігацію

ЯК НА ВЕБПОРТАЛІ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ УКРАЇНИ ПОДАТИ ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ВИПЛАТУ КОШТІВ ЗАСТРАХОВАНИМ ОСОБАМ

FB IMG 1702485740401 300x225 - ЯК НА ВЕБПОРТАЛІ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ УКРАЇНИ ПОДАТИ ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ВИПЛАТУ КОШТІВ ЗАСТРАХОВАНИМ ОСОБАМНагадаємо, що звітування про виплату коштів застрахованим особам відбувається шляхом подання повідомлення про проведення виплат за формою, встановленою «Порядком фінансування страхувальників для надання матеріального забезпечення застрахованим особам у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та окремих виплат потерпілим на виробництві за рахунок коштів Фонду соціального страхування України», затвердженим постановою Фонду соціального страхування України від 19.07.2018 р. №12 (далі – Порядок № 12). 
 
Варто зазначити, що Порядок №12 діятиме до моменту прийняття правлінням Пенсійного фонду України нового механізму фінансування страхувальників для надання страхових виплат.
 
Повідомлення надсилається страхувальником протягом місяця з дня проведення виплат. Відсутність інформації від страхувальника про виплати застрахованим особам протягом трьох місяців з дня здійснення фінансування є підставою для здійснення перевірки щодо цільового використання страхувальником коштів Пенсійного фонду України.
  
Подати повідомлення про виплату коштів застрахованим особам можна в електронному вигляді на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України https://portal.pfu.gov.ua/ завдяки сервісу “Заяви-розрахунки та створення повідомлень про виплату коштів застрахованим особам”.
Отримати підтвердження, що повідомлення про виплату коштів застрахованим особам отримане Пенсійним фондом України, можна обравши опцію “Повідомлення про виплату коштів» 
 
Актуальна «Інструкція щодо формування та подання повідомлення про виплату коштів застрахованим особам на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України» знаходиться для завантаження за посиланням https://surl.li/oetlx та для перегляду – https://t.ly/ERBdK
background Layer 1