ЯК НА ВЕБПОРТАЛІ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ УКРАЇНИ ПОДАТИ ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ВИПЛАТУ КОШТІВ ЗАСТРАХОВАНИМ ОСОБАМ

Варто зазначити, що Порядок №12 діятиме до моменту прийняття правлінням Пенсійного фонду України нового механізму фінансування страхувальників для надання страхових виплат.
Повідомлення надсилається страхувальником протягом місяця з дня проведення виплат. Відсутність інформації від страхувальника про виплати застрахованим особам протягом трьох місяців з дня здійснення фінансування є підставою для здійснення перевірки щодо цільового використання страхувальником коштів Пенсійного фонду України.
Подати повідомлення про виплату коштів застрахованим особам можна в електронному вигляді на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України https://portal.pfu.gov.ua/ завдяки сервісу “Заяви-розрахунки та створення повідомлень про виплату коштів застрахованим особам”.
Отримати підтвердження, що повідомлення про виплату коштів застрахованим особам отримане Пенсійним фондом України, можна обравши опцію “Повідомлення про виплату коштів»
Актуальна «Інструкція щодо формування та подання повідомлення про виплату коштів застрахованим особам на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України» знаходиться для завантаження за посиланням https://surl.li/oetlx та для перегляду – https://t.ly/ERBdK