ФАХОВІ КОНСУЛЬТАЦІЇ МЕШКАНЦЯМ СЕЛА КОРОВІЯ НАДАЛИ ЗА МІСЦЕМ ПРОЖИВАННЯ

Фахівчиня пенсійної служби області поінформувала місцевих мешканців про законодавчі засади пенсійного забезпечення, надала детальні відповіді на індивідуальні запитання, які стосувалися порядку нарахування пенсійних виплат, їх перерахунків, необхідної кількості років страхового стажу для реалізації права на пенсію.
Надала консультації з питань призначення субсидій на житлово-комунальні послуги, ознайомила з умовами, які дають право на отримання зазначеного виду державної допомоги, переліком необхідних документів та порядком їх подання. Зауважила, що звертатись за призначенням субсидій і пільг, як і раніше, можна до уповноважених посадових осіб виконавчих органів сільських, селищних, міських рад відповідних територіальних громад, центрів надання адміністративних послуг. Подавати документи можна також і до Пенсійного фонду, обравши найбільш зручний для себе спосіб: шляхом особистого візиту до найближчого сервісного центру; поштовим відправленням на адресу органу Фонду або ж online – через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України чи мобільний застосунок Пенсійний фонд, або ж через портал Дія.
Відзначила зручність дистанційного формату подання звернень, який дає змогу значно заощадити час і вирішити практично будь-яке питання пенсійного та соціального забезпечення не виходячи з дому. Пояснила як саме скористатись послугами вебпорталу Пенсійного фонду, роздала інформаційно-роз’яснювальні матеріали з детальними інструкціями із зазначених питань.
Також нагадала, що оперативно отримати фахові відповіді на свої запитання громадяни можуть за телефонами гарячих ліній, через популярні відеосервіси Viber і Skype. Закликала місцевих мешканців переглядати інформаційну сторінку Головного управління в соцмережі Facebook, де можна почерпнути чимало корисної інформації.