РОЗ’ЯСНЕННЯ ПИТАНЬ ЩОДО ПРИЗНАЧЕННЯ Й ПЕРЕРАХУНКІВ ПЕНСІЙ ТА СУБСИДІЙ НАДАЛИ МЕШКАНЦЯМ СЕЛА КОРОВІЯ

За місцем проживання без необхідності відвідувати сервісний центр місцеві мешканці змогли з’ясувати актуальні питання з пенсійного та соціального забезпечення. Зокрема, ознайомитись із законодавчими засадами та умовами призначення пенсій різних видів і соціальних допомог, переліком необхідних для цього документів і потрібною кількістю страхового стажу, порядком встановлення доплат у зв’язку з досягненням певного віку, дізнатись деталі проведеної в березні індексації пенсій та інших перерахунків.
Фахівчиня пенсійної служби надала детальні консультації з питань призначення субсидій на житлово-комунальні послуги, ознайомила з умовами, які дають право на отримання зазначеного виду державної допомоги, переліком необхідних документів та порядком їх подання. Зауважила, що звертатись за призначенням субсидій і пільг, як і раніше, можна до уповноважених посадових осіб виконавчих органів сільських, селищних, міських рад відповідних територіальних громад, центрів надання адміністративних послуг або ж територіального органу Пенсійного фонду. Відзначила зручність дистанційного способу звернення за призначенням субсидій і пільг через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України, мобільний застосунок Пенсійний фонд або ж через портал Дія. Зазначила, що подання звернень у форматі онлайн дає змогу значно заощадити час і вирішити практично будь-яке питання пенсійного та соціального забезпечення не виходячи з дому. Особливу увагу звернула на необхідність оцифрування трудових книжок та пояснила хто і в який спосіб може це зробити, зауважила на перевагах електронного формату документа про трудову діяльність.
Також нагадала, що оперативно отримати фахові відповіді на свої запитання громадяни можуть за телефонами гарячих ліній, через популярні відеосервіси Viber і Skype. Закликала місцевих мешканців переглядати інформаційну сторінку Головного управління в соцмережі Facebook, де можна почерпнути чимало корисної інформації.