Пропустити навігацію

КАБІНЕТ СТРАХУВАЛЬНИКА: НОВІ МОЖЛИВОСТІ В РОБОТІ З ЕЛЕКТРОННИМИ ЛІКАРНЯНИМИ

11 300x225 - КАБІНЕТ СТРАХУВАЛЬНИКА: НОВІ МОЖЛИВОСТІ В РОБОТІ З ЕЛЕКТРОННИМИ ЛІКАРНЯНИМИДля користувача-страхувальника, автентифікованого на вебпорталі Пенсійного фонду України за допомогою кваліфікованого електронного підпису, реалізована можливість подання запиту на зміну страхувальника в уже створеному електронному листку непрацездатності (далі – ЕЛН) після подання повідомлення про прийняття працівника на роботу та/або Податкового розрахунку відповідного типу. Для цього в особистому кабінеті на порталі в пункті меню «Листки непрацездатності» призначено кнопку «ЗАПИТИ НА ЗМІНУ СТРАХУВАЛЬНИКА В ЛН ПІСЛЯ ПОДАННЯ ПППР/ЗВІТУ».
 
Нагадуємо, що під час формування листка непрацездатності враховується інформація про основне місце роботи застрахованої особи, визначене за даними повідомлення про прийняття працівника на роботу.
 
Сформований листок непрацездатності надсилається страхувальникам, з якими застрахована особа перебуває у трудових відносинах (за основним місцем роботи та за сумісництвом) через кабінет страхувальника на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України. Тобто ЕЛН формуються на основі наявної в базі Пенсійного фонду України інформації з Реєстру застрахованих осіб, яка базується на звітах страхувальників. Тому дуже важливою є наявність інформації про трудові відносини між застрахованою особою та її роботодавцем.
 
Для того, щоб скористатися можливістю зміни страхувальника в уже створеному ЕЛН шляхом подання відповідного запиту до Пенсійного фонду України, страхувальник повинен спочатку виконати свій обов’язок щодо подання обов’язкової звітності, на підставі якої вноситься інформація до Реєстру застрахованих осіб про факт наявності трудових відносин конкретного працівника:
1. Подати «Повідомлення про прийняття працівника на роботу (ПППР)».
2. Подати Податковий розрахунок відповідного типу.
 
Якщо період звітування за квартал ще не розпочався, платник єдиного внеску подає Податковий розрахунок типу «Довідковий», у додатках якого наявна інформація щодо призначення пенсії застрахованим особам або матеріального забезпечення, страхових виплат.
 
Якщо страхувальник подав відповідну звітність, на підставі якої вноситься інформація до Реєстру застрахованих осіб, про факт наявності трудових відносин з конкретним працівником, він може подати запит на зміну страхувальника в уже створеному ЕЛН.
 
Якщо в процесі опрацювання запиту Пенсійним фондом України прийнято рішення про зміну страхувальника в уже створеному ЕЛН і в системі наявні листки непрацездатності, які відповідають умовам про таку зміну, страхувальнику в особистому кабінеті в пункті меню «Листки непрацездатності» для перегляду стануть доступні додані листки непрацездатності.
 
Тому наполегливо просимо роботодавців сумлінно поставитись до свого обов’язку подання звітності, адже від того, яка інформація про працівника наявна в Реєстрі застрахованих осіб, залежить в майбутньому одержання особою електронного листка непрацездатності.
background Layer 1