Пропустити навігацію

ФАХОВІ РОЗ’ЯСНЕННЯ ПЕНСІЙНИХ ПИТАНЬ МЕШКАНЦІ СЕЛА КОРОВІЯ ОТРИМАЛИ ЗА МІСЦЕМ ПРОЖИВАННЯ

11 52 300x225 - ФАХОВІ РОЗ'ЯСНЕННЯ ПЕНСІЙНИХ ПИТАНЬ МЕШКАНЦІ СЕЛА КОРОВІЯ  ОТРИМАЛИ ЗА МІСЦЕМ ПРОЖИВАННЯСпеціалісти відділу обслуговування громадян №3 Марина СТЕФАНИК та Аліса КОСМЕНКО провели виїзний прийом громадян на віддаленому робочому місці працівника Пенсійного фонду в селі Коровія.
 
Без необхідності відвідувати сервісний центр місцеві мешканці змогли отримати фахові роз’яснення питань пенсійного та соціального забезпечення. Дізнались умови призначення пенсій різних видів і соціальних допомог, ознайомились з переліком необхідних для цього документів і потрібною кількістю страхового стажу, порядком встановлення доплат у зв’язку з досягненням певного віку.
 
Представниці пенсійної служби надали детальні консультації з питань призначення субсидій на житлово-комунальні послуги, ознайомили з переліком необхідних документів та порядком їх подання. Привернули увагу до зручного способу звернення за призначенням субсидій і пільг через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України, мобільний застосунок Пенсійний фонд або через портал Дія. Зазначили, що подання звернень у форматі онлайн дає змогу значно заощадити час і вирішити практично будь-яке питання пенсійного й соціального забезпечення не виходячи з дому.
 
Також нагадали, що оперативно отримати фахові відповіді на свої запитання громадяни можуть за телефонами гарячих ліній, через популярні відеосервіси Viber і Skype. Закликали місцевих мешканців переглядати інформаційну сторінку Головного управління в соцмережі Facebook та вебсайт, де можна почерпнути чимало корисної інформації.
background Layer 1