Пропустити навігацію

КОЛИ ПЕНСІЙНИЙ ФОНД МОЖЕ СКАСУВАТИ ЗВЕРНЕННЯ З ОЦИФРУВАННЯ ТРУДОВИХ КНИЖОК?

350505576 227341013370898 2170837356669928894 n 300x225 - КОЛИ ПЕНСІЙНИЙ ФОНД МОЖЕ СКАСУВАТИ ЗВЕРНЕННЯ З ОЦИФРУВАННЯ ТРУДОВИХ КНИЖОК?Процедура повного завершення оцифрування трудової книжки після подання заявником скан-копії документа підтверджується статусом звернення щодо стану його опрацювання.

Перевірити стан опрацювання документів про трудову діяльність можна на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України:

  • роботодавцю — у кабінеті страхувальника в розділі «Звернення» (відображено всі звернення роботодавця щодо кожного працівника із відображенням статусу обробки);
  • застрахованій особі — в особистому кабінеті користувача в розділі «Мої звернення».

Статус звернення «Виконано» свідчить, що скан-копії опрацьовані та дані про трудові відносини працівника актуалізовано.

Статус звернення «Скасовано виконання» означає, що звернення містить певні помилки, не опрацьовано та потребує повторного подання (опис причини відхилення вказано в реквізиті «Повідомлення»).

Інші статуси означають, що звернення знаходиться ще в опрацюванні фахівцями Пенсійного фонду.

Основними причинами скасування звернень з оцифрування трудових книжок є помилки, які допускають користувачі вебпорталу.

Це трапляється у випадках, якщо скановані копій документів:

  • не належать заявнику;
  • зроблені не з оригіналів документів або в чорно-білому форматі;
  • відскановані неналежним чином (обрізані дати, номери наказів тощо).

Наявне порушення вимог до оформлення трудової книжки:

  • відсутня скан-копія титульної сторінки трудової книжки;
  • відсутній підпис власника трудової книжки або запис про зміну П.І.Б.;
  • відсутня печатка установи або підпис відповідальної особи.

В електронній формі звернення в даних особи наявні помилки.

background Layer 1