ПРЯМА ТЕЛЕФОННА ЛІНІЯ – ЩЕ ОДИН СПОСІБ ДІЗНАТИСЯ ЯК СКОРИСТАТИСЯ ЕЛЕКТРОННИМИ ПОСЛУГАМИ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ
Відповіді на запитання про переваги електронних послуг Пенсійного фонду, їх доступність, зручність та безпечність надала під час прямої телефонної лінії заступник начальника управління обслуговування громадян- керівник сервісного центру №3 Світлана ПИЛИПКО.
Додзвонювачів цікавило як зареєструватися на вебпорталі Пенсійного фонду, чи можна дистанційно записатися на прийом, подати заяву на призначення або перерахунок пенсії, дізнатися про свій страховий стаж та розмір майбутньої пенсії, внести зміни до своєї пенсійної справи тощо.
Світлана ПИЛИПКО звернула увагу на широкий спектр електронних послуг та сучасних онлайн сервісів Пенсійного фонду, користування якими не потребує особливих знань та навичок, а зручне меню робить їх доступними для людей різного віку.
Було також надано роз’яснення як зробити оцифрування трудової книжки і чому з цим не варто зволікати, особливо тим громадянам, які невдовзі збираються звернутися за призначенням пенсії.
Особливий акцент фахівець зробила на спрощений механізм подачі заяв учасником бойових дій або членом його родини на призначення житлової субсидії чи пільги, можливість це зробити дистанційно.
Надавши відповіді на запитання додзвонювачів, Світлана ПИЛИПКО поінформувала, що на вебпорталі Пенсійного фонду електронні послуги надаються кожній особі індивідуально з дотриманням вимог законодавства про захист інформації.
Пенсійна служба області завжди на зв’язку з громадськістю, відкрита для живого спілкування і зворотного зв’язку.
Стежте за нашими анонсами, звертайтесь зі своїми запитаннями – допоможемо розібратись в усіх складнощах.