Пропустити навігацію

У СЕРВІСНИХ ЦЕНТРАХ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ УКРАЇНИ ДОСТУПНИЙ ШЕРИНГ СВІДОЦТВА ПРО НАРОДЖЕННЯ ТА РЕЄСТРАЦІЙНОГО НОМЕРА ОБЛІКОВОЇ КАРТКИ ПЛАТНИКА ПОДАТКІВ

12 300x127 - У СЕРВІСНИХ ЦЕНТРАХ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ УКРАЇНИ  ДОСТУПНИЙ ШЕРИНГ  СВІДОЦТВА ПРО НАРОДЖЕННЯ ТА РЕЄСТРАЦІЙНОГО НОМЕРА ОБЛІКОВОЇ КАРТКИ ПЛАТНИКА ПОДАТКІВТепер у сервісних центрах Пенсійного фонду можна ділитися ще двома документами через “Дію”. Раніше шеринг працював тільки для ID-картки, а зараз ще й для реєстраційного номера облікової картки платника податків та свідоцтва про народження.

Шеринг документів – сервіс, який дозволяє передати копії цифрових документів користувача застосунку “Дія”, за його згоди, до інформаційних систем різних державних органів.

При собі не обов’язково мати фізичний документ, достатньо поділитися цифровою копією документу у кілька кліків через застосунок “Дія”.

Щоб скористатись можливістю шерингу, достатньо відкрити свої цифрові документи в застосунку “Дія”, натиснути на необхідний документ та обрати штрихкод, продиктувати працівнику сервісного центру 13-значний код та підтвердити запит на передачу даних у “Дії” до Пенсійного фонду України.

Після цього цифрова копія документа автоматично завантажується в інформаційну систему Фонду і працівник сервісного центру може використовувати її для подальшого опрацювання.

Шеринг цифрових документів через “Дію” можна використати для таких видів послуг Пенсійного фонду України:

  • призначення та перерахунок пенсій, субсидій, пільг, страхових виплат;
  • призначення соціальних послуг;
  • виплата призначених коштів – зміна способу виплати, банківських реквізитів, переведення пенсійної виплати за новим місцем проживання, поновлення виплати пенсії;
  • виправлення або уточнення персональних даних у реєстрі застрахованих осіб;
  • оформлення та отримання пенсійного посвідчення;
  • отримання довідок ОК-5, ОК-7, витягів з електронного реєстру листків непрацездатності, інших документів;
  • оформлення допомоги на поховання тощо.
background Layer 1