Пропустити навігацію

Інформацію та послуги з питань пенсійного і соціального забезпечення надали мешканцям Чернівецького району

Виїзний прийом для мешканців Чернівецької територіальної громади провела спеціаліст відділу обслуговування громадян №3 Марина СТЕФАНИК на віддаленому робочому місці працівника Пенсійного фонду в селі Коровія.
 
Без необхідності відвідувати сервісний центр місцеві мешканці змогли отримати фахові роз’яснення питань пенсійного та соціального забезпечення, індивідуальні консультації, необхідні довідки, пенсійні посвідчення. Дізнались про умови призначення пенсій різних видів і соціальних допомог, ознайомились з переліком необхідних для цього документів і потрібною кількістю страхового стажу, порядком встановлення доплат у зв’язку з досягненням певного віку.
 
З огляду на наближення опалювального сезону більшість відвідувачів цікавилась умовами призначення субсидій та пільг на житлово-комунальні послуги, порядком подання звернень, переліком необхідних документів. Надаючи детальні роз’яснення із зазначених питань, фахівчиня пенсійної служби привертала увагу до необхідності оперативного повідомлення органів Пенсійного фонду про зміни персональних даних, якщо такі виникатимуть, адже ці відомості справляють вплив на розрахунок розміру субсидії та визначення права на неї.
 
Наголошувала на важливості ретельної перевірки документів та їх відповідності законодавчим вимогам, що є однією з головних умов оперативного прийняття Пенсійним фондом рішень за поданими зверненнями. Зазначила, що заяву та необхідні документи на призначення/перерахунок субсидій і пільг можна подавати як у сервісних центрах, так і онлайн через вебпортал електронних послуг, авторизувавшись за допомогою кваліфікованого електронного підпису, системи GOV.ID чи популярного сервісу Дія.Підпис.
 
Принагідно Марина Стефаник детально інформувала відвідувачів про широкий спектр електронних послуг вебпорталу Пенсійного фонду, які дають змогу вирішити практично увесь спектр пенсійних та субсидійних питань у режимі онлайн і значно заощадити час. Відзначила зручність дистанційних способів отримання потрібної інформації шляхом комунікації з пенсійною службою через популярні сервіси Viber та Skype. Роздала відвідувачам інформаційні матеріали з корисною інформацією з питань пенсійного та соціального забезпечення, детальними роз’ясненнями способів використання електронних сервісів та контактними даними пенсійної служби краю.
 
1.1.1.1.1 8 1024x768 - Інформацію та послуги з питань пенсійного і соціального забезпечення надали мешканцям Чернівецького району
background Layer 1