Пропустити навігацію

Буковинські школярі допомагають літнім людям опанувати технології використання електронних послуг пенсійної служби

Volonterstvo Novosel 225x300 - Буковинські школярі допомагають літнім людям опанувати технології використання електронних послуг пенсійної службиТурбота про літніх людей, шанобливе ставлення до них та надання необхідної підтримки й допомоги лежать в основі діяльності пенсійної служби, є тим фундаментом, на якому будується вся її робота. З метою полегшення вирішення нагальних питань пенсійного забезпечення, отримання доступу до потрібної інформації Пенсійний фонд запроваджує нові зручні послуги, створені на основі електронних технологій. Для того, щоб їх використання було максимально зручним, воно має бути, в першу чергу, зрозумілим.  Допомогти людям похилого віку розібратися в комп’ютерних технологіях і  стати активними користувачами електронних послуг Пенсійного фонду взялися представники молодшого покоління. Школярі та студенти, котрим Інтернет-технології близькі з дитинства, залюбки навчають навичкам їх використання старших людей. Вони із задоволенням розповідають своїм бабусям та дідусям, родичам і сусідам про переваги  такого способу отримання інформації та показують, наскільки це зручно і просто.

В рамках реалізації проекту «Тижні добрих справ – наша турбота про літніх людей» Новоселицький відділ обслуговування громадян проводить заходи, спрямовані на організацію волонтерського руху з надання допомоги людям похилого віку. Одним із таких заходів є залучення молоді до роз’яснювальної роботи з літніми людьми з метою навчити їх користуватись комп’ютерними технологіями.

 На таку пропозицію охоче відгукнулись новоселицькі школярі.  Допомогти людям похилого віку оволодіти швидким доступом до потрібної інформації та скористатись зручними електронними сервісами пенсійної служби з юнацьким ентузіазмом взялась учениця Новоселицької загальноосвітньої школи I-III ступенів №3 Ірина Ністор.

Юна наставниця навідується до старших людей, щоб поділитися з ними своїми знаннями комп’ютерних наук і навчити користуватися послугами пенсійної служби. Терпеливо роз’яснюючи деталі роботи з електронними технологіями, школярка звертає увагу на переваги такого способу отримання інформації. Іринка розповідає, що тепер просто вдома за комп’ютером можна отримати дані щодо нарахування й перерахунків пенсій та навіть потрібні довідки й інші документи без відвідування сервісного центру.  Дівчинка допомагає літнім людям зареєструватись на Веб-порталі, показує де і як знаходити потрібну інформацію та радить пенсіонерам стати активними користувачами електронних послуг пенсійної служби, які дають змогу вирішувати чимало питань пенсійного забезпечення без відвідування сервісного центру і заощаджувати сили й час. Також пояснює як налаштувати послугу СМС-інфомування, щоб завжди бути в курсі всіх пенсійних нарахувань і перерахунків, а також розповідає про переваги нового формату пенсійних посвідчень, за допомогою яких можна отримувати пенсію та здійснювати розрахунки.

Літні люди з великою цікавістю сприймають почуту інформацію та висловлюють велику вдячність представниці молодого покоління  за чуйне й доброзичливе ставлення і таку потрібну науку.

background Layer 1