Консультації з пенсійних питань та призначення субсидій надали мешканцям Чернівецької громади
Виїзний прийом громадян на віддаленому робочому місці працівника Пенсійного фонду в селі Коровія провела спеціаліст відділу обслуговування громадян №3 Марина СТЕФАНИК.
Без необхідності відвідувати сервісний центр місцеві мешканці змогли отримати фахові роз’яснення питань пенсійного та соціального забезпечення. Дізнались умови призначення пенсій різних видів і соціальних допомог, ознайомились з переліком необхідних для цього документів і потрібною кількістю страхового стажу, порядком встановлення доплат у зв’язку з досягненням певного віку.
Представниця пенсійної служби надала детальні консультації з питань призначення субсидій на житлово-комунальні послуги, ознайомила з переліком необхідних документів та порядком їх подання. Привернула увагу до зручного способу звернення за призначенням субсидій і пільг через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України, мобільний застосунок Пенсійний фонд або через портал Дія. Зазначила, що подання звернень у форматі онлайн дає змогу значно заощадити час і вирішити практично будь-яке питання пенсійного й соціального забезпечення не виходячи з дому. Також повідомила, що для більшості громадян, котрим субсидії вже призначені раніше, перерахунок на опалювальний сезон здійснюється автоматично, на основі інформації, яка міститься в державних реєстрах. Звернула увагу на необхідність повідомлення субсидіантами органів Пенсійного фонду про зміни, які впливають на розрахунок субсидії й визначення права на її призначення.
Нагадала, що оперативно отримати відповіді на свої запитання громадяни можуть за телефонами гарячих ліній, через популярні відеосервіси Viber і Skype та запевнила, що фахівці пенсійної служби завжди на зв’язку з громадськістю й допоможуть кожному розібратись у будь-яких складнощах з питань пенсійного та соціального забезпечення.