Недоотримана пенсія за померлого пенсіонера: як подати заяву на виплату онлайн
Подати заяву на недоотриману пенсію за померлого пенсіонера можна як безпосередньо у сервісному центрі Пенсійного фонду України, так і через вебпортал електронних послуг ПФУ (https://portal.pfu.gov.ua/). Щоб подати заяву дистанційно, потрібно:
- Авторизуватися в особистому кабінеті на https://portal.pfu.gov.ua за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП).
- У лівому боковому меню обрати розділ «Щодо пенсійного забезпечення» та натиснути на вкладку «Заява на виплату недоотриманої пенсії».
- Ознайомитися з інформацією у спливаючому вікні, натиснути «Продовжити» та покроково заповнити форму.
- Додати заздалегідь відскановані документи, надати згоду на обробку персональних даних та натиснути «Сформувати заяву».
- Перевірити внесені до заяви дані і якщо все вірно натиснути «Підписати та направити до ПФУ».
- Результати опрацювання заяви можна переглянути в розділі «Мої звернення».
Для подачі заяви онлайн потрібно попередньо підготувати та завантажити відскановані документи:
- паспорт заявника;
- ідентифікаційний код;
- витяг з Державного реєстру актів цивільного стану громадян про смерть або довідку про смерть пенсіонера;
- документи, які підтверджують родинні стосунки з померлим пенсіонером;
- документи, які підтверджують сумісне проживання з пенсіонером на момент його смерті (довідка ВПО заявника та померлого – за наявності);
- номер банківського рахунку для перерахування коштів у міжнародному форматі IBAN.
Для виплати недоотриманої пенсії, яка ввійшла до складу спадщини, необхідно надати свідоцтво про право на спадщину.
Скановані копії документів, які додаються до заяви на недоотриману пенсію, мають містити чітке та повне зображення тексту та його реквізитів. Врахуйте, що скановані копії документів:
- виготовляються з оригіналів;
- мають бути кольоровими, чіткими та читабельними;
- збережені у форматах JPG або PDF;
- розмір кожного файлу не має перевищувати 1 МБ;
- назви файлів мають відповідати виду документа.